MDRT a lansat achiziţia pentru realizarea a şase spoturi TV de promovare turistică
MDRT a lansat achiziţia pentru realizarea a şase spoturi TV de promovare turisticăFiecare spot va avea între 20 şi 30 de secunde şi va reflecta unul dintre cele şase produse care au stat la baza construirii brandului turistic: circuite culturale, turism în natură, turism rural, city breaks, turism activ şi de aventură, turism balnear şi de întreţinere. De asemenea, spoturile vor trebui să evidenţieze elementele de diferenţiere a României ca destinaţie turistică, stabilite în urma cercetărilor: natura intactă, autenticitatea şi moştenirea culturală unică.
În evaluarea ofertelor vor fi avut în vedere atât criteriul tehnic, cât şi cel economic,după metoda cost/calitate, astfel:
- Ponderea punctajului tehnic este 40 %
- Ponderea punctajului financiar este 60 %
Valoarea estimată a achiziţiei este de 80.000 Euro (fără TVA), iar procedura de atribuire este cererea de oferte, în conformitate cu legislaţia care reglementează domeniul achiziţiilor publice (OUG nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare şi HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006).
Firmele interesate pot depune documentaţia de participare până la data de 31 ianuarie 2011 ora 10:00, urmând ca deschiderea ofertelor să aibă loc în aceeaşi zi, la ora 12:00.
Detaliile cu privire la achiziţie sunt disponibile în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp