MDRT a lansat achiziţia pentru realizarea a şase spoturi TV de promovare turistică
MDRT a lansat achiziţia pentru realizarea a şase spoturi TV de promovare turistică![](/static/www_v2/img/logo.jpg)
Fiecare spot va avea între 20 şi 30 de secunde şi va reflecta unul dintre cele şase produse care au stat la baza construirii brandului turistic: circuite culturale, turism în natură, turism rural, city breaks, turism activ şi de aventură, turism balnear şi de întreţinere. De asemenea, spoturile vor trebui să evidenţieze elementele de diferenţiere a României ca destinaţie turistică, stabilite în urma cercetărilor: natura intactă, autenticitatea şi moştenirea culturală unică.
În evaluarea ofertelor vor fi avut în vedere atât criteriul tehnic, cât şi cel economic,după metoda cost/calitate, astfel:
- Ponderea punctajului tehnic este 40 %
- Ponderea punctajului financiar este 60 %
Valoarea estimată a achiziţiei este de 80.000 Euro (fără TVA), iar procedura de atribuire este cererea de oferte, în conformitate cu legislaţia care reglementează domeniul achiziţiilor publice (OUG nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare şi HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006).
Firmele interesate pot depune documentaţia de participare până la data de 31 ianuarie 2011 ora 10:00, urmând ca deschiderea ofertelor să aibă loc în aceeaşi zi, la ora 12:00.
Detaliile cu privire la achiziţie sunt disponibile în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp