Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a ales sa lanseze public brandul de turism al Romaniei pe 29 iulie 2010
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a ales sa lanseze public brandul de turism al Romaniei pe 29 iulieDirecţia de Comunicare
28 iulie 2010
INFORMARE DE PRESĂ
Brandul de turism al României nu reprezintă un secret, în toată faza de elaborare a brandului fiind implicaţi numeroşi reprezentanţi ai mediului privat şi ai instituţiilor publice, reprezentanţi care au contribuit la diversele etape de selecţie a sloganului şi a graficii aferente brandului de turism.
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a ales să lanseze public brandul de turism al României pe 29 iulie 2010, atunci când are loc Ziua României în cadrul expoziţiei internaţionale EXPO 2010 de la Shanghai, tocmai ca urmare a vizibilităţii deosebite a evenimentului. Acesta este singurul motiv pentru care brandul nu a fost dat publicităţii până în prezent.
Apreciem că discuţiile generate arată interesul crescut pentru această temă şi sperăm ca toate canalele media să sprijine eforturile de promovare a destinaţiilor turistice din România.
Biroul de presă
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp