Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:21 23 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Noi acţiuni în cadrul proiectului de promovare a brandului turistic naţional

ro

12 Aug, 2011 22:45 993 Marime text

În cadrul proiectului de promovare a României prin noua identitate definită prin brandul naţional de turism, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului achiziţionează servicii de creaţie şi producţie, în vederea realizării campaniilor de promovare şi creştere a gradului de conştientizare asupra brandului turistic naţional.

Compania câştigătoare va concepe şi produce următoarele produse: trei clipuri de promovare de câte 30 de secunde; 40 de fotografii cu imagini de o calitate excepţională (casting), 100 de fotografii de calitate pentru publicitate şi 200 de fotografii de calitate, tip carte poştală; 6 advertoriale explicative pentru cele 6 produse turistice competitive stabilite în cercetarea de brand; imagini animate de 5 şi 10 secunde pentru city-lights şi alte tipuri de publicitate activă (6 buc.), bannere web pentru fiecare din cele 6 produse turistice, layout pentru broşura generală despre România şi pentru alte materiale folosite în activităţile de promovare (ex. postere, flyere, outdoor), story boarduri.

Procedura de atribuire este licitaţia restrânsă, în conformitate cu legislaţia care reglementează domeniul achiziţiilor publice (OUG nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare şi HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006). Aceasta se va desfăşura în două etape. Prima etapa va fi o etapă de depunere a candidaturilor şi de selectare a candidaţilor calificaţi, prin aplicarea criteriilor de selecţie prevăzute în documentaţia de atribuire şi detaliate în caietul de sarcini, în care vor fi selectaţi minim 5 candidaţi şi maxim 7 candidaţi. În această etapă se va folosi un sistem de punctaj în funcţie de experienţa echipei şi recunoaşterea în domeniul publicităţii. Primele agenţii clasate (minim 5 - maxim 7) vor fi nominalizate şi invitate să prezinte propunerile lor de creaţie, comisiei MDRT. Cea de-a doua etapă va fi una de evaluare din punct de vedere tehnico - financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidaţii selectaţi în prima etapă. Criteriul de atribuire pentru cea de-a doua etapă este preţul cel mai scăzut.

Valoare totală estimată este de 8.600.000 lei fără TVA, din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, axa 5, operaţiunea „Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional".

Detaliile cu privire la achiziţie sunt disponibile în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro.

Biroul de presă

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii