Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:19 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Precizari cu privire la contractul de realizare a brandului de turism al Romaniei

ro

29 Jul, 2010 18:04 957 Marime text

Direcţia de comunicare

29 iulie 2010

Precizări cu privire la contractul de realizare a brandului de turism al României

Contractul  de servicii pentru realizarea brandului de turism al României a fost adjudecat, în cadrul unei licitaţii internaţionale, de către asocierea THR-TNS, una din cele mai prestigioase firme de branding din lume. Aceasta a construit branduri de turism pentru ţări ca Argentina, Spania, Croaţia.
În cadrul contractului, serviciile furnizate de prestator au constat în: elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a României pe pieţele principale ale României; determinarea avantajelor competitive ale României comparativ cu alte destinaţii turistice; identificarea celei mai bune poziţionări a României ca destinaţie turistică; conceptualizarea, creaţia şi designul acesteia; identificarea unor linii directoare pentru poziţionarea brandului pe pieţele turistice şi pentru strategia de comunicare; crearea manualului de brand care să cuprindă informaţii despre modalităţile de utilizare şi cateva exemple de aplicaţii.
Referitor la drepturile de proprietate intelectuală, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a prevăzut următoarele obligaţii contractuale în sarcina asocierii THR-TNS:
- prestatorul garantează că elementele manualului de brand sunt originale şi nu încalcă dreptul de autor, drepturile conexe sau un alt drept de proprietate intelectuală aparţinând sau exercitate în condiţiile legale de către un terţ
- prestatorul garantează că nu există niciun fel de limitări legale ori contractuale sau alte împrejurări,  în a cesiona drepturile de proprietate intelectuală
- drepturile patrimoniale vor fi considerate ca cesionate în mod irevocabil ministerului  de la data executării obligaţiei de plată a serviciilor.
  Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului s-a asigurat că elementele brandului sunt înregistrate la OSIM.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii