România îşi prezintă, la expoziţia World Travel Market de la Londra, brandul naţional de turism
România îşi prezintă, la expoziţia World Travel Market de la Londra, brandul naţional de turismNatură intactă, autenticitate şi cultură unică - acesta este mesajul pe care grafica brandului de turism al României l-a transmis publicului englez prezent la manifestare. Participanţilor le-au fost oferite, din partea expozanţilor din standul României, produse tradiţionale româneşti, iar în cadrul unui concurs de tip tombolă, un vizitator a câştigat o excursie în Apuseni, având, astfel, ocazia să descopere la faţa locului una dintre destinaţiile turistice româneşti de referinţă.
Standul României la cel mai mare târg de turism din lume adresat specialiştilor este amenajat în spaţiul central al expoziţiei, pe o suprafaţă de 255 mp, şi găzduieşte 29 de reprezentanţi ai industriei româneşti de turism - de la hotelieri şi agenţii, la transportatori sau asociaţii din domeniu.
Prezenţa României la astfel de manifestări reprezintă o oportunitate de a promova imaginea turismului românesc pe plan extern şi de a informa piaţa internaţională de turism cu privire la oferta românească de turism, la destinaţiile şi produsele turistice naţionale cele mai reprezentative.
Expoziţia WTM 2010, aflată la cea de-a 31-a ediţie, se derulează în perioada 8-11 noiembrie. Ediţia de anul trecut a reunit peste 5.000 de expozanţi şi co-expozanţi din 187 de ţări şi regiuni, fiind vizitată de peste 24.000 de vizitatori şi 2.800 reprezentanţi ai presei.
Biroul de presă
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp