România turistică se vinde bine în Austria şi Germania destinaţiile româneşti, incluse în ofertele tour-operatorilor străini
România turistică se vinde bine în Austria şi Germania: destinaţiile româneşti, incluse în ofertele tour-operatorilor
17 Jan, 2012 23:26
ZIUA de Constanta
1166
Marime text
Vacanţele în România se bucură de mare succes la târgurile
internaţionale de turism din Viena (Austria) şi Stuttgart (Germania).
Mai multe destinaţii turistice româneşti au fost incluse în ofertele
tour-operatorilor străini prezenţi la Târgul Internaţional de Turism
„Ferien Messe" de la Viena (desfăşurat în perioada 12 - 15 ianuarie
a.c.) şi la Târgul Internaţional de Turism „Caravan, Motor, Tourismus"
(„CMT") de la Stuttgart (care se desfăşoară în perioada 14 - 22 ianuarie
a.c.). Unele agenţii străine au ales chiar obiective turistice
româneşti pentru a ilustra coperţile ghidurilor cu care s-au prezentat
la târg, iar toate sejururile în ţara noastră oferite de un
tour-operator austriac au fost epuizate. De mare succes în rândul
turiştilor austrieci şi germani se bucură şi standurile României,
organizate în cadrul ambelor manifestări de Ministerul Dezvoltării
Regionale şi Turismului (MDRT) şi care prezintă oferte ale
tour-operatorilor din ţară.
La Târgul Internaţional de Turism „Ferien Messe" de la Viena, desfăşurat în perioada 12 - 15 ianuarie a.c., agenţia Kneissl Touristik a oferit un tur complet al României (pe ruta Oradea - Sibiu - Braşov - Sinaia - Bucureşti - Constanţa - Iaşi - Baia Mare, cu oprire la mai multe mănăstiri din Moldova şi în Delta Dunării), iar pe coperta broşurii agenţia a ales să promoveze Mănăstirea Voroneţ. Vacanţe în România au oferit şi alţi tour-operatori austrieci prezenţi la Târgul internaţional de la Viena, Klug der Reiselöewe (care a vândut destinaţii din Delta Dunării şi Transilvania), Gruber, Club 50 şi Ruefa Reisen. Mai mult, oferta pentru un sejur românesc cu destinaţia Bucureşti - Sinaia - Bran, pe care a oferit-o la târg agenţia austriacă Ruefa Reisen a fost epuizată, toate locurile disponibile fiind vândute.
Şi reprezentanţii industriei turistice din România au participat la Târgul internaţional de la Viena, aceştia fiind prezenţi în standul naţional, care a fost organizat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT). Standul a găzduit 26 de expozanţi, hotelieri, agenţii şi asociaţii de turism, autorităţi publice locale şi operatori economici din domenii conexe turismului. La standul României, MDRT le-a distribuit vizitatorilor materiale promoţionale cu însemnele brandului turistic naţional şi broşuri de promovare a destinaţiilor româneşti.
La Târgul Internaţional de Turism „CMT" de la Stuttgart, desfăşurat în perioada 14 - 22 ianuarie a.c., România este prezentă în ofertele mai multor tour-operatori de pe piaţa germană, printre care Messerschmidt Reisen, Neckermann, ITS şi Gebeco/Dr Tigges. Aceştia oferă produse turistice care fac parte din Strategia brandului turistic naţional al României (circuite, city-breaks, turism balnear, turism montan), precum şi oferte pe litoralul românesc.
MDRT a organizat un stand al României şi la Târgul internaţional de la Stuttgart, în cadrul căruia sunt prezenţi cu oferte 20 de expozanţi români. Şi aici, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a distribuit materiale promoţionale şi broşuri de promovare a destinaţiilor româneşti.
*
* *
Târgul Internaţional de Turism „Ferien Messe" de la Viena, desfăşurat în perioada 12 - 15 ianuarie a.c. şi aflat la cea de-a 37-a ediţie, este cel mai mare târg de profil din Austria. La actuala ediţie au fost înregistraţi peste 800 de expozanţi din aproximativ 70 de ţări. Ediţia precedentă a avut un număr de 116.000 de vizitatori, dintre care peste 3.000 au fost specialişti din sectorul turistic.
Târgul Internaţional de Turism „Caravan, Motor, Tourismus" („CMT") de la Stuttgart, desfăşurat în perioada 14 - 22 ianuarie a.c. şi aflat la cea de-a 44-a ediţie, este cel mai mare târg european dedicat turismului de caravană şi camping, croaziere şi concedii cu ambarcaţiuni fluviale şi maritime, cură, tratament şi wellness. La actuala ediţie au fost înregistraţi aproximativ 1.900 de expozanţi din 180 de ţări şi sunt aşteptaţi în jur de 220.000 de vizitatori.
Standurile României organizate de MDRT în cadrul celor două târguri internaţionale de turism sunt finanţate din fondurile europene alocate pentru promovarea ţării noastre ca destinaţie de turism în cadrul operaţiunii de creare a unei imagini pozitive a României prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional (Programul Operaţional Regional 2007 - 2013, Axa 5, Domeniul Major de Intervenţie 5.3 - „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică").
Biroul de Presă
La Târgul Internaţional de Turism „Ferien Messe" de la Viena, desfăşurat în perioada 12 - 15 ianuarie a.c., agenţia Kneissl Touristik a oferit un tur complet al României (pe ruta Oradea - Sibiu - Braşov - Sinaia - Bucureşti - Constanţa - Iaşi - Baia Mare, cu oprire la mai multe mănăstiri din Moldova şi în Delta Dunării), iar pe coperta broşurii agenţia a ales să promoveze Mănăstirea Voroneţ. Vacanţe în România au oferit şi alţi tour-operatori austrieci prezenţi la Târgul internaţional de la Viena, Klug der Reiselöewe (care a vândut destinaţii din Delta Dunării şi Transilvania), Gruber, Club 50 şi Ruefa Reisen. Mai mult, oferta pentru un sejur românesc cu destinaţia Bucureşti - Sinaia - Bran, pe care a oferit-o la târg agenţia austriacă Ruefa Reisen a fost epuizată, toate locurile disponibile fiind vândute.
Şi reprezentanţii industriei turistice din România au participat la Târgul internaţional de la Viena, aceştia fiind prezenţi în standul naţional, care a fost organizat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT). Standul a găzduit 26 de expozanţi, hotelieri, agenţii şi asociaţii de turism, autorităţi publice locale şi operatori economici din domenii conexe turismului. La standul României, MDRT le-a distribuit vizitatorilor materiale promoţionale cu însemnele brandului turistic naţional şi broşuri de promovare a destinaţiilor româneşti.
La Târgul Internaţional de Turism „CMT" de la Stuttgart, desfăşurat în perioada 14 - 22 ianuarie a.c., România este prezentă în ofertele mai multor tour-operatori de pe piaţa germană, printre care Messerschmidt Reisen, Neckermann, ITS şi Gebeco/Dr Tigges. Aceştia oferă produse turistice care fac parte din Strategia brandului turistic naţional al României (circuite, city-breaks, turism balnear, turism montan), precum şi oferte pe litoralul românesc.
MDRT a organizat un stand al României şi la Târgul internaţional de la Stuttgart, în cadrul căruia sunt prezenţi cu oferte 20 de expozanţi români. Şi aici, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a distribuit materiale promoţionale şi broşuri de promovare a destinaţiilor româneşti.
*
* *
Târgul Internaţional de Turism „Ferien Messe" de la Viena, desfăşurat în perioada 12 - 15 ianuarie a.c. şi aflat la cea de-a 37-a ediţie, este cel mai mare târg de profil din Austria. La actuala ediţie au fost înregistraţi peste 800 de expozanţi din aproximativ 70 de ţări. Ediţia precedentă a avut un număr de 116.000 de vizitatori, dintre care peste 3.000 au fost specialişti din sectorul turistic.
Târgul Internaţional de Turism „Caravan, Motor, Tourismus" („CMT") de la Stuttgart, desfăşurat în perioada 14 - 22 ianuarie a.c. şi aflat la cea de-a 44-a ediţie, este cel mai mare târg european dedicat turismului de caravană şi camping, croaziere şi concedii cu ambarcaţiuni fluviale şi maritime, cură, tratament şi wellness. La actuala ediţie au fost înregistraţi aproximativ 1.900 de expozanţi din 180 de ţări şi sunt aşteptaţi în jur de 220.000 de vizitatori.
Standurile României organizate de MDRT în cadrul celor două târguri internaţionale de turism sunt finanţate din fondurile europene alocate pentru promovarea ţării noastre ca destinaţie de turism în cadrul operaţiunii de creare a unei imagini pozitive a României prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional (Programul Operaţional Regional 2007 - 2013, Axa 5, Domeniul Major de Intervenţie 5.3 - „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică").
Biroul de Presă
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii