Stadiul implementării proiectului în perioada mai 2012 - februarie 2013 Promovarea turistică a zonei Ostrov - Adamclisi
Stadiul implementării proiectului în perioada mai 2012 - februarie 2013: Promovarea turistică a zonei Ostrov
22 Mar, 2013 18:07
ZIUA de Constanta
1040
Marime text
Parteneriatul dintre Unitatea Administrativ – Teritorială Comuna Ostrov şi Unitatea Administrativ – Teritorială Comuna Adamclisi, in calitate de beneficiar, implementează proiectul “Promovarea turistică a zonei Ostrov - Adamclisi”, finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007 - 2013, Axa Prioritară 5 „Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului”, Domeniul Major de intervenţie 5.3 „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică”. Contractul de finanţare nr. 1928/17.08.2011 a fost semnat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, în calitate de Organism Intermediar pentru Turism, în numele şi pentru Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013.
Proiectul “Promovarea turistică a zonei Ostrov - Adamclisi” propune turiştilor promovarea unitară şi complementară a două trasee turistice tematice: Mangalia-Adamclisi-Ostrov şi Constanţa-Adamclisi-Ostrov cu scopul de a contribui la valorificarea biodiversităţii şi a patrimoniului cultural-istoric al zonei Ostrov-Adamclisi.
Proiectul cu o valoare totală de 529.096,84 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR este de 362.687,35 lei şi valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional este de 55.469,83 lei are o durată de implementare de 24 de luni.
În perioada mai 2012 - februarie 2013, s-a avansat în pregătirea tuturor materialelor de promovare turistică pentru atingerea obiectivelor de vizibilitate asupra celor două trasee tematice propuse prin proiect. Astfel, după aprobarea conceptelor de informare și promovare, au fost tipărite 300.000 de pliante și 750 de broşuri dedicate promovării traseelor turistice din zona Ostrov – Adamclisi și a fost realizat un material video de animaţie 3D ce redă în format digital un tur virtual dinamic al Cetăţii Adamclisi, structurat în cele 5 secole de existenţă pe scena istorică.
De asemenea, a fost lansată platforma online http://www.traseeostrovadamclisi.ro pe care turiştii pot descoperi informaţii şi materiale de informare şi publicitate aferente produsului turistic creat prin proiect - „Visul Împăratului Traian”, inclusiv filmul de animație 3D asupra Cetății Adamclisi.
În ceea ce privește contactul direct cu turiștii sau potențialii turiști, în perioada 11-15 februarie 2013, s-a desfăşurat prima expoziţie itinerantă de fotografie la Sinaia, Judetul Prahova, unde turiştii și localnicii au avut posibilitatea să admire locuri inedite de pe cele 2 trasee turistice Constanţa-Adamclisi-Ostrov şi Mangalia-Adamclisi-Ostrov, prezentate în 20 de fotografii. Expoziția a fost promovată prin afișe, fluturași și prin difuzarea unui spot radio, iar vizitatorii au primit gratuit carți poștale cu imagini din zona Ostrov – Adamclisi.
În prezent, se află în desfăşurare campania de distribuire a materialelor tipărite de informare și promovare – pliante și brosuri - la nivel naţional, către 250 de locaţii: agenţii de turism, muzee şi unităţi de primire turistică.
Pentru informaţii suplimentare despre proiect: Dna Smaranda Crişan, manager de proiect, tel/fax: 0241 857010 şi e-mail: primariaostrov@yahoo.com.
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Proiectul “Promovarea turistică a zonei Ostrov - Adamclisi” propune turiştilor promovarea unitară şi complementară a două trasee turistice tematice: Mangalia-Adamclisi-Ostrov şi Constanţa-Adamclisi-Ostrov cu scopul de a contribui la valorificarea biodiversităţii şi a patrimoniului cultural-istoric al zonei Ostrov-Adamclisi.
Proiectul cu o valoare totală de 529.096,84 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR este de 362.687,35 lei şi valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional este de 55.469,83 lei are o durată de implementare de 24 de luni.
În perioada mai 2012 - februarie 2013, s-a avansat în pregătirea tuturor materialelor de promovare turistică pentru atingerea obiectivelor de vizibilitate asupra celor două trasee tematice propuse prin proiect. Astfel, după aprobarea conceptelor de informare și promovare, au fost tipărite 300.000 de pliante și 750 de broşuri dedicate promovării traseelor turistice din zona Ostrov – Adamclisi și a fost realizat un material video de animaţie 3D ce redă în format digital un tur virtual dinamic al Cetăţii Adamclisi, structurat în cele 5 secole de existenţă pe scena istorică.
De asemenea, a fost lansată platforma online http://www.traseeostrovadamclisi.ro pe care turiştii pot descoperi informaţii şi materiale de informare şi publicitate aferente produsului turistic creat prin proiect - „Visul Împăratului Traian”, inclusiv filmul de animație 3D asupra Cetății Adamclisi.
În ceea ce privește contactul direct cu turiștii sau potențialii turiști, în perioada 11-15 februarie 2013, s-a desfăşurat prima expoziţie itinerantă de fotografie la Sinaia, Judetul Prahova, unde turiştii și localnicii au avut posibilitatea să admire locuri inedite de pe cele 2 trasee turistice Constanţa-Adamclisi-Ostrov şi Mangalia-Adamclisi-Ostrov, prezentate în 20 de fotografii. Expoziția a fost promovată prin afișe, fluturași și prin difuzarea unui spot radio, iar vizitatorii au primit gratuit carți poștale cu imagini din zona Ostrov – Adamclisi.
În prezent, se află în desfăşurare campania de distribuire a materialelor tipărite de informare și promovare – pliante și brosuri - la nivel naţional, către 250 de locaţii: agenţii de turism, muzee şi unităţi de primire turistică.
Pentru informaţii suplimentare despre proiect: Dna Smaranda Crişan, manager de proiect, tel/fax: 0241 857010 şi e-mail: primariaostrov@yahoo.com.
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii