Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
04:58 26 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Proiectul educațional "Igienă acasă și la școală"

ro

01 Mar, 2012 20:04 2977 Marime text

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului împreună cu Domestos, răspund apelului deschis de specialişti cu privire la pericolele provocate de lipsa igienei în România

Domestos, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, continuă proiectul educaţional „Igiena acasă şi la şcoală" în anul şcolar 2011 - 2012. Programul, aflat la a treia ediţie, se desfășoară în 10 judeţe din ţară: Bucureşti, Călărași, Constanţa, Dolj, Giurgiu, Gorj, Ialomița, Olt, Tulcea și Vâlcea, implicând peste 30.000 de copii din 200 de şcoli şi 200 de grădiniţe.

Descrierea proiectului educaţional Igienă acasă și la școală"

Scopul proiectului „Igienă acasă şi la şcoală" este creşterea gradului de informare şi conştientizare a copiilor cu privire la importanţa igienei şi a sănătăţii, precum şi la formarea abilităţilor de menţinere a igienei personale şi colective.

Platforma online a programului este www.zeromicrobi.ro

Componenta dedicată copiilor din sistemul preşcolar se desfășoară în 200 de grădiniţe din ţară. Pentru preşcolari, Domestos, în parteneriat cu Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, au creat şi distribuit o cărticică educaţională pentru copii, prin intermediul căreia aceștia au posibilitatea să învețe despre igienă. De asemenea, în premieră, copiii de la grădinițe sunt invitați să participe la un concurs de povești pe tema igienei în care își pot folosi imaginația și cunoștințele dobândite în cadrul proiectului.

Componenta dedicată copiilor din sistemul de învăţământ primar constă într-un concurs în care elevii participanți au sarcina de a crea o mascotă reprezentativă pentru igienă, confecționată din materiale reciclabile. Astfel, elevii vor învăța atât despre importanța igienei, cât și despre caracterul obligatoriu al reciclării.

Cea de-a treia componentă, adresată școlarilor din gimnaziu, are ca scop dezvoltarea unei campanii de igienă în școală pornind de la mesajele campaniei "Igiena acasă și la școală: 100% sănătate, 0% microbi." Noutatea în cadrul acestei componente este faptul că în fiecare școală se va alege un reprezentant, membru al Consiliului Elevilor, pe care experții Unilever și MECTS îl vor forma ca "Expert în Igienă" și care va coordona activitățile din școala sa.

De asemenea, elevii din ciclul gimnazial ghiozdane cu materiale ajutătoare în crearea campaniei: lipici, bloc de desen, carioci, stickere.

Campania educațională „Igiena acasă și la școală" este un pas important în crearea unor generații mai responsabile și mai preocupate de sănătatea lor.

###

Despre Unilever

În fiecare zi, 160 milioane de consumatori aleg un produs Unilever dintre cele 400 de mărci şi 14 categorii de produse destinate alimentaţiei, îngrijirii locuinţei şi îngrijirii personale.

Printre mărcile Unilever se numără branduri de renume internaţional: Domestos, Cif, Coccolino, Rexona, Dove, Clear, Lipton, Knorr, Rama sau Algida, dar şi mărci locale care au câştigat încrederea consumatorilor, precum Dero, DeliKat, Delma şi Napoca.

Compania investeşte anual peste 1 miliard de euro în cercetare şi dezvoltare, în cele 5 laboratoare Unilever care explorează noi idei şi tehnici pentru dezvoltarea produselor companiei.

Domestos a fost lansat în anul 1920, fiind una dintre primele mărci de produse pentru dezinfectat. În România, Domestos a apărut în anul 1996, poziţionându-se ca produs de curăţat cu vâscozitate ridicată, care îndepărtează nu doar murdăria vizibilă, ci şi toţi microbii cunoscuţi - virusuri, bacterii, fungi, chiar şi spori - dezinfectând astfel suprafeţele lavabile din locuinţă. Pentru că oferă nu doar curăţenie, ci şi dezinfecţie, Domestos contribuie de fapt la protejarea sănătăţii întregii familii.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii