UNIQA Asigurari lanseaza "Casa mea e UNIQA" - campanie de informare si educare a "noii generatii"
UNIQA Asigurari lanseaza "Casa mea e UNIQA" - campanie de informare si educare a "noii generatii"Când erai copil, de câte ori ai pierdut cheia de la casă ? Ai spus părinţilor tăi să schimbe încuietoarea ?
Dar cu chibriturile... ? Ai aprins şi altceva decât lumânările pe tort, de ziua ta ?
Pentru UNIQA, asigurare înseamnă prevenţie
Strategia şi filozofia UNIQA Group include, printre altele, dezvoltarea unor proiecte speciale, soluţii inovatoare sau platforme de responsabilitate socială. Toate acestea sunt gândite în primul rând ca soluţii de prevenţie şi de protecţie a clienţilor, suplimentare faţă de poliţa de asigurare.
„UNIQA Group, prin urmare şi compania din România, UNIQA Asigurări, se preocupă permanent şi acordă o mare importanţă dezvoltării de produse adaptate nevoilor actuale şi stilului de viaţă modern şi dinamic. În acest sens, filozofia nostră de grup se axează foarte mult pe oferirea de soluţii inovatoare, de prevenţie şi de protecţie suplimentară a clienţilor, pentru o deplină libertate a asiguraţilor noştri, de a-şi trăi viaţa aşa cum doresc şi în deplină siguranţă", declară dna Ileana Horvath, Preşedinte Directorat UNIQA Asigurări.
Un prim proiect inovator adus de UNIQA în România la finele anului 2009, a fost UNIQA MeteoAlert - sistem de avertizare prin SMS cu privire la fenomenele meteo extreme, oferit gratuit clienţilor UNIQA Asigurări.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp