Comunicat AJFP Constanta
Comunicat AJFP Constanta
15 Jan, 2016 15:22
ZIUA de Constanta
1333
Marime text
Începând cu anul 2014, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a pus la dispoziţia contribuabililor persoane fizice un Serviciu Privat Virtual (SPV) cu ajutorul căruia contribuabilii pot intra foarte uşor în posesia anumitor informaţii cu privire la situaţia fiscală proprie.
Disponibil 24 de ore din 24, prin intermediul acestui serviciu puteţi intra în timp util în posesia actelor administrative fiscale emise pe numele dumneavoastră, puteţi trimite cereri şi de asemenea puteţi intra şi în posesia altor informaţii simplu şi rapid evitând astfel aglomeraţia de la ghişeele Administraţiilor fiscale.
Concret, documentele ce pot fi comunicate prin Serviciul "Spaţiul privat virtual" sunt:
2. Decizii de impunere privind plăţile anticipate cu titlu de impozit pe venit/contribuţii de asigurări sociale de sănătate, precum şi privind obligaţiile de plată cu titlu de contribuţii de asigurări sociale (formular 260), pentru veniturile realizate începând cu anul 2015
3. Decizii de impunere privind plăţile anticipate cu titlu de contribuţii de asigurări sociale de sănătate pentru veniturile din cedarea folosinţei bunurilor (formular 650) pentru veniturile realizate începând cu anul 2015
4. Decizii referitoare la obligaţiile de plată accesorii
2. "Nota obligaţiilor de plată"
3. "Situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori"
4. "Istoricul acţiunilor şi Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spaţiul privat virtual»"
5. "Certificatul de atestare fiscală"
6. "Adeverinţă de venit"
Procedura de înregistrare a persoanelor fizice în SPV este extrem de simplă şi este în detaliu prezentată pe site-ul ANAF, instrucţiunile fiind prezentate atât în format ,,pdf'' cât şi în format ,,video”.
De asemenea, vă aducem la cunoştinţă că acest serviciu va fi în permanenţă actualizat şi modernizat pentru a veni în sprijinul dumneavoastră.
Disponibil 24 de ore din 24, prin intermediul acestui serviciu puteţi intra în timp util în posesia actelor administrative fiscale emise pe numele dumneavoastră, puteţi trimite cereri şi de asemenea puteţi intra şi în posesia altor informaţii simplu şi rapid evitând astfel aglomeraţia de la ghişeele Administraţiilor fiscale.
Concret, documentele ce pot fi comunicate prin Serviciul "Spaţiul privat virtual" sunt:
- Documente emise de organul fiscal şi comunicate contribuabilului, automat, din oficiu :
2. Decizii de impunere privind plăţile anticipate cu titlu de impozit pe venit/contribuţii de asigurări sociale de sănătate, precum şi privind obligaţiile de plată cu titlu de contribuţii de asigurări sociale (formular 260), pentru veniturile realizate începând cu anul 2015
3. Decizii de impunere privind plăţile anticipate cu titlu de contribuţii de asigurări sociale de sănătate pentru veniturile din cedarea folosinţei bunurilor (formular 650) pentru veniturile realizate începând cu anul 2015
4. Decizii referitoare la obligaţiile de plată accesorii
- La cererea contribuabilului se pot comunica si alte documente :
2. "Nota obligaţiilor de plată"
3. "Situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori"
4. "Istoricul acţiunilor şi Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spaţiul privat virtual»"
5. "Certificatul de atestare fiscală"
6. "Adeverinţă de venit"
Procedura de înregistrare a persoanelor fizice în SPV este extrem de simplă şi este în detaliu prezentată pe site-ul ANAF, instrucţiunile fiind prezentate atât în format ,,pdf'' cât şi în format ,,video”.
De asemenea, vă aducem la cunoştinţă că acest serviciu va fi în permanenţă actualizat şi modernizat pentru a veni în sprijinul dumneavoastră.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii