Comunicat presa AJFP Constanta 30 Iunie 2015
Comunicat presa AJFP Constanta 30 Iunie 2015
30 Jun, 2015 12:33
ZIUA de Constanta
1286
Marime text
Referitor eficientizare activitate contribuabili persoane juridice:
În vederea eficientizării activităţii de administrare fiscală şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite contribuabililor, începând cu data de 06.07.2015, la nivelul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Constanţa vor fi luate măsuri pentru funcţionarea unei interacţiuni de tip front-office cu administraţia fiscală de care să beneficieze şi contribuabilii persoane juridice, având în vedere că nivelul persoanelor fizice acest concept este deja implementat la parterul sediului A.J.F.P. Constanţa din B-dul Tomis nr. 312 A.
Astfel, la etajul 1 al instituţiei, va funcţiona ghiseul unic destinat contribuabililor persoane juridice, urmând ca, indiferent de tipul solicitărilor, contactul direct al contribuabililor cu administraţia fiscală să se realizeze într-un singur loc/spaţiu de primire. Prin urmare, câte unul sau doi reprezentanţi din toate serviciile care, într-o formă sau alta au contact direct cu contribuabilii, respectiv Serviciul Gestiune Registru Contribuabili Declaraţii Fiscale, Serviciul Evidenţă pe Plătitor, Birou Servicii pentru Contribuabilii, Serviciu Colectare Executare Silită şi reprezentanţii Biroului de Autorizări şi Case de Marcat, îşi vor desfăşura activitatea la etajul 1.
Primirea contribuabililor va fi gestionată cu ajutorul bonurilor de ordine.
Această măsură a fost luată pentru a veni în sprijinul contribuabililor ceea ce înseamnă că aceştia vor găsi soluţii la problemele pe care le întâmpină într-un spaţiu distinct, evitându-se astfel primirea contribuabililor în incinta birourilor în care funcţionarii îşi desfăşoară activităţile de administrare fiscală (back-office).
Pe această cale anunţăm totodată contribuabilii că, din această cauză, vineri 26 iunie 2015, activitatea Serviciului Gestiune Registru Contribuabili Declaraţii Fiscale va fi suspendată, motiv pentru care mulţumim contribuabililor pe această cale pentru înţelegere şi răbdare.
În vederea eficientizării activităţii de administrare fiscală şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite contribuabililor, începând cu data de 06.07.2015, la nivelul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Constanţa vor fi luate măsuri pentru funcţionarea unei interacţiuni de tip front-office cu administraţia fiscală de care să beneficieze şi contribuabilii persoane juridice, având în vedere că nivelul persoanelor fizice acest concept este deja implementat la parterul sediului A.J.F.P. Constanţa din B-dul Tomis nr. 312 A.
Astfel, la etajul 1 al instituţiei, va funcţiona ghiseul unic destinat contribuabililor persoane juridice, urmând ca, indiferent de tipul solicitărilor, contactul direct al contribuabililor cu administraţia fiscală să se realizeze într-un singur loc/spaţiu de primire. Prin urmare, câte unul sau doi reprezentanţi din toate serviciile care, într-o formă sau alta au contact direct cu contribuabilii, respectiv Serviciul Gestiune Registru Contribuabili Declaraţii Fiscale, Serviciul Evidenţă pe Plătitor, Birou Servicii pentru Contribuabilii, Serviciu Colectare Executare Silită şi reprezentanţii Biroului de Autorizări şi Case de Marcat, îşi vor desfăşura activitatea la etajul 1.
Primirea contribuabililor va fi gestionată cu ajutorul bonurilor de ordine.
Această măsură a fost luată pentru a veni în sprijinul contribuabililor ceea ce înseamnă că aceştia vor găsi soluţii la problemele pe care le întâmpină într-un spaţiu distinct, evitându-se astfel primirea contribuabililor în incinta birourilor în care funcţionarii îşi desfăşoară activităţile de administrare fiscală (back-office).
Pe această cale anunţăm totodată contribuabilii că, din această cauză, vineri 26 iunie 2015, activitatea Serviciului Gestiune Registru Contribuabili Declaraţii Fiscale va fi suspendată, motiv pentru care mulţumim contribuabililor pe această cale pentru înţelegere şi răbdare.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii