Comunicat referitor la rearondare din punct de vedere al activităţii de trezorerie
Comunicat referitor la rearondare din punct de vedere al activităţii de trezorerie
23 Sep, 2013 13:56
ZIUA de Constanta
1877
Marime text
Aducem în atenţia contribuabililor arondaţi fiscal la Serviciul Fiscal Orăşenesc Băneasa şi Serviciul Fiscal Orăşenesc Năvodari că, urmare reorganizării activităţii ANAF şi implicit a activităţii de trezorerie, aceştia au fost rearondaţi din punct de vedere al activităţii de trezorerie către Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Constanţa.
Derularea operaţiunilor de încasări şi plăţi se va efectua astfel:
- persoanele juridice agenţi economici:
Sediul 1 Decembrie 1918 nr.2A° (lângă gară)
Luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30
telefon 0241.480.320
mail: trezor.dgfpconstanta.ct@mfinante.ro
- persoanele juridice instituţii publice:
Sediul Mircea nr.96 colţ cu Smârdan nr.5
Luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30
Telefon: 0241.488.632
mail: trezor.dgfpconstanta.ct@mfinante.ro
Persoanele fizice pot face operaţiuni la ambele sedii ale trezoreriei. Programul încasărilor în numerar (pentru orice fel de contribuabili)
este:
- Sediul 1 Decembrie 1918 nr.2A°(lângă gară)
Luni - joi: 8.30 - 12.00, 13.00 - 15.00
Vineri: 8.30 - 12.00
- Sediul Mircea nr.96 colţ cu Smârdan nr.5
Luni, marţi, joi: 8.30 - 13.00, 14.00 - 16.30
Miercuri: 8.30 - 13.00, 14.00 - 18.30
Vineri: 8.30 - 12.00, 13.00 - 14.00.
Registrul Unic de Control şi Registrul de Evidenţă Fiscală se achiziţionează de la sediul din str.1 Decembrie 1918 nr.2A marţi şi joi între orele 9.00 - 14.00.
Pentru documentele legate de depunerea situaţiilor financiar contabile şi de solicitări de sume din bugetul de stat, instituţiile publice se vor adresa sediului de pe 1 Decembrie 1918 nr.2A - serviciul Buget, telefon 0241.480.330, 0241.480.333.
Emil Mihăilescu
Şef AJFP Constanţa
Derularea operaţiunilor de încasări şi plăţi se va efectua astfel:
- persoanele juridice agenţi economici:
Sediul 1 Decembrie 1918 nr.2A° (lângă gară)
Luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30
telefon 0241.480.320
mail: trezor.dgfpconstanta.ct@mfinante.ro
- persoanele juridice instituţii publice:
Sediul Mircea nr.96 colţ cu Smârdan nr.5
Luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30
Telefon: 0241.488.632
mail: trezor.dgfpconstanta.ct@mfinante.ro
Persoanele fizice pot face operaţiuni la ambele sedii ale trezoreriei. Programul încasărilor în numerar (pentru orice fel de contribuabili)
este:
- Sediul 1 Decembrie 1918 nr.2A°(lângă gară)
Luni - joi: 8.30 - 12.00, 13.00 - 15.00
Vineri: 8.30 - 12.00
- Sediul Mircea nr.96 colţ cu Smârdan nr.5
Luni, marţi, joi: 8.30 - 13.00, 14.00 - 16.30
Miercuri: 8.30 - 13.00, 14.00 - 18.30
Vineri: 8.30 - 12.00, 13.00 - 14.00.
Registrul Unic de Control şi Registrul de Evidenţă Fiscală se achiziţionează de la sediul din str.1 Decembrie 1918 nr.2A marţi şi joi între orele 9.00 - 14.00.
Pentru documentele legate de depunerea situaţiilor financiar contabile şi de solicitări de sume din bugetul de stat, instituţiile publice se vor adresa sediului de pe 1 Decembrie 1918 nr.2A - serviciul Buget, telefon 0241.480.330, 0241.480.333.
Emil Mihăilescu
Şef AJFP Constanţa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii