Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:10 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

„Realizarea brandului turistic al Romaniei”

ro

05 May, 2009 00:00 918 Marime text

COMUNICAT DE PRESĂ

          Companii de prestigiu din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia şi România s-au aliniat la startul competiţiei de realizare a brandului turistic al României.

          Comisia de evaluare constituită la nivelul Ministerului Turismului pentru atribuirea, prin procedura de licitaţie restransă, a contractului de achiziţie publică privind „Realizarea brandului turistic al României” a deschis astăzi, în prezenţa reprezentanţilor ofertanţilor, plicurile cu documente de selecţie şi calificare.

          Au fost trecute în revistă documentele de calificare solicitate prin fişa de date a achiziţiei, depuse de un număr de 13 companii sau asocieri de companii.

 Ofertanţii sunt:

1.                 Colorado

2.                 Saatchi & Saatchi Design - lider de asociere, GFK NOP - partener

3.                 Siegel + Gale Limited - lider de asociere, Grapefruit SRL- partener, Flamingo Research Limited - partener

4.                 Saffron Brand Consultants SA - lider de asociere, Brandient Consult SRL- partener, Acacia Avenue Limited - partener

5.                 Kohl & Partner GmbH - lider de asociere, McCann Erickson GmbH - partener

6.                 Brandflight AB - lider de asociere, ReD Associates Holding A/S – partener, Branding Patres SRL - partener

7.                 Inarea Strategic Design SRL - lider de asociere, Cappelli Communication SRL – partener, IPK International GmbH - partener

8.                 Nouveau Monde DDB Ecomonic Interest Group (EIG) (DDB Travel & Tourism) - lider de asociere, Detente Consultants – partener, IPSOS - partener

9.                 BBDO Portugal - lider de asociere, Graffiti BBDO SA – partener, Mercury Research SRL – partener

10.            Landor Associates GmbH - lider de asociere, Millward Brown - partener

11.            Hypermedia Solutions LLC dba FutureBrand

12.            THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - lider de asociere, Taylor Nelson Sofres SA - partener

13.            SC TBWA Bucuresti SRL - lider de asociere, SC GKF Romania SRL- partener

          Comisia Ministerului Turismului urmează să verifice în detaliu documentele depuse şi să stabilească ofertanţii calificaţi pentru cea de-a doua etapă a licitaţiei, etapa în care vor fi depuse şi evaluate ofertele tehnice, constând în proiectele de realizare a brandului turistic al României.

          Pentru realizarea brandului turistic naţional, România are alocate fonduri europene de două milioane de Euro, prin Programul Operaţional Regional, Axa prioritară 5 – Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului, Domeniul major de intervenţie 5.3. - Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică, Operaţiunea „Crearea unei imagini pozitive a României prin dezvoltarea şi promovarea Brandului Turistic Naţional”.

Direcţia Comunicare şi Audit Intern                                                         05 mai 2009

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii