„Realizarea brandului turistic al Romaniei”
„Realizarea brandului turistic al Romaniei”
COMUNICAT DE PRESĂ
Companii de prestigiu din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia şi România s-au aliniat la startul competiţiei de realizare a brandului turistic al României.
Comisia de evaluare constituită la nivelul Ministerului Turismului pentru atribuirea, prin procedura de licitaţie restransă, a contractului de achiziţie publică privind „Realizarea brandului turistic al României” a deschis astăzi, în prezenţa reprezentanţilor ofertanţilor, plicurile cu documente de selecţie şi calificare.
Au fost trecute în revistă documentele de calificare solicitate prin fişa de date a achiziţiei, depuse de un număr de 13 companii sau asocieri de companii.
Ofertanţii sunt:
1. Colorado
2. Saatchi & Saatchi Design - lider de asociere, GFK NOP - partener
3. Siegel + Gale Limited - lider de asociere, Grapefruit SRL- partener, Flamingo Research Limited - partener
4. Saffron Brand Consultants SA - lider de asociere, Brandient Consult SRL- partener, Acacia Avenue Limited - partener
5. Kohl & Partner GmbH - lider de asociere, McCann Erickson GmbH - partener
6. Brandflight AB - lider de asociere, ReD Associates Holding A/S – partener, Branding Patres SRL - partener
7. Inarea Strategic Design SRL - lider de asociere, Cappelli Communication SRL – partener, IPK International GmbH - partener
8. Nouveau Monde DDB Ecomonic Interest Group (EIG) (DDB Travel & Tourism) - lider de asociere, Detente Consultants – partener, IPSOS - partener
9. BBDO Portugal - lider de asociere, Graffiti BBDO SA – partener, Mercury Research SRL – partener
10. Landor Associates GmbH - lider de asociere, Millward Brown - partener
11. Hypermedia Solutions LLC dba FutureBrand
12. THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - lider de asociere, Taylor Nelson Sofres SA - partener
13. SC TBWA Bucuresti SRL - lider de asociere, SC GKF Romania SRL- partener
Comisia Ministerului Turismului urmează să verifice în detaliu documentele depuse şi să stabilească ofertanţii calificaţi pentru cea de-a doua etapă a licitaţiei, etapa în care vor fi depuse şi evaluate ofertele tehnice, constând în proiectele de realizare a brandului turistic al României.
Pentru realizarea brandului turistic naţional, România are alocate fonduri europene de două milioane de Euro, prin Programul Operaţional Regional, Axa prioritară 5 – Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului, Domeniul major de intervenţie 5.3. - Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică, Operaţiunea „Crearea unei imagini pozitive a României prin dezvoltarea şi promovarea Brandului Turistic Naţional”.
Direcţia Comunicare şi Audit Intern 05 mai 2009
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp