„Realizarea brandului turistic al Romaniei”
„Realizarea brandului turistic al Romaniei”COMUNICAT DE PRESĂ
Companii de prestigiu din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia şi România s-au aliniat la startul competiţiei de realizare a brandului turistic al României.
Comisia de evaluare constituită la nivelul Ministerului Turismului pentru atribuirea, prin procedura de licitaţie restransă, a contractului de achiziţie publică privind „Realizarea brandului turistic al României” a deschis astăzi, în prezenţa reprezentanţilor ofertanţilor, plicurile cu documente de selecţie şi calificare.
Au fost trecute în revistă documentele de calificare solicitate prin fişa de date a achiziţiei, depuse de un număr de 13 companii sau asocieri de companii.
Ofertanţii sunt:
1. Colorado
2. Saatchi & Saatchi Design - lider de asociere, GFK NOP - partener
3. Siegel + Gale Limited - lider de asociere, Grapefruit SRL- partener, Flamingo Research Limited - partener
4. Saffron Brand Consultants SA - lider de asociere, Brandient Consult SRL- partener, Acacia Avenue Limited - partener
5. Kohl & Partner GmbH - lider de asociere, McCann Erickson GmbH - partener
6. Brandflight AB - lider de asociere, ReD Associates Holding A/S – partener, Branding Patres SRL - partener
7. Inarea Strategic Design SRL - lider de asociere, Cappelli Communication SRL – partener, IPK International GmbH - partener
8. Nouveau Monde DDB Ecomonic Interest Group (EIG) (DDB Travel & Tourism) - lider de asociere, Detente Consultants – partener, IPSOS - partener
9. BBDO Portugal - lider de asociere, Graffiti BBDO SA – partener, Mercury Research SRL – partener
10. Landor Associates GmbH - lider de asociere, Millward Brown - partener
11. Hypermedia Solutions LLC dba FutureBrand
12. THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - lider de asociere, Taylor Nelson Sofres SA - partener
13. SC TBWA Bucuresti SRL - lider de asociere, SC GKF Romania SRL- partener
Comisia Ministerului Turismului urmează să verifice în detaliu documentele depuse şi să stabilească ofertanţii calificaţi pentru cea de-a doua etapă a licitaţiei, etapa în care vor fi depuse şi evaluate ofertele tehnice, constând în proiectele de realizare a brandului turistic al României.
Pentru realizarea brandului turistic naţional, România are alocate fonduri europene de două milioane de Euro, prin Programul Operaţional Regional, Axa prioritară 5 – Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului, Domeniul major de intervenţie 5.3. - Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică, Operaţiunea „Crearea unei imagini pozitive a României prin dezvoltarea şi promovarea Brandului Turistic Naţional”.
Direcţia Comunicare şi Audit Intern 05 mai 2009
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp