BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:17 30 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Eurodeputatul Ioan Enciu critica guvernul Romaniei pentru lipsa de responsabilitate care a dus la suspendarea posibilitatii de tranzactionare a certificatelor de emisii de carbon

ro

30 Aug, 2011 19:33 756 Marime text

In urma deciziei finale a Comitetului de Conformare a Protocolului de la Kyoto de a suspenda Romania de la tranzactionarea certificatelor de emisii de carbon, Eurodeputatul Ioan Enciu critica lipsa de responsabilitate a guvernului in gestionarea acestei probleme si subliniaza ca acesta este doar unul din numeroasele esecuri ale guvernului care au dus la pierderi de miliarde de Euro pentru tara noastra.
Deputatul European precizeaza ca Romania a ajuns din nou intr-o situatie rusionasa din pricina conducerii defectuoase a actualei puteri. "Nu este prima oara cand Romania este pusa intr-o lumina proasta pe scena internationala din cauza unor decizii iresponsabile ale guvernului. Sa ne amintim ca in urma cu o luna statul Roman a pierdut o mare suma de bani in contextul tranzactiei Petrom din pricina unei slabe gestionari. Totodata, la inceputul acestui an numeroase grupuri energetice s-au retras din proiectul pentru realizarea celor doua reactoare nucleare de la Cernavoda tot din aceasta cauza iar lista poate continua la nesfarsit."
In ciuda schimbarilor pe care Ministrul Mediului, Borbely Laszlo, a promis ca le va face in cadrul ANPM, Ioan Enciu considera ca sursa problemelor se afla la un nivel mai inalt si anume in lipsa de interes dovedita de actuala putere in rezolvarea problemelor de interes national. "Traian Basescu profita de aceasta ocazia sa arunce vina pentru acest esec in bratele politicienilor. Dupa cum putem observa, actuala putere gaseste vinovati pentru orice in cel mai scurt timp dar cand este vorba de gasit solutii fiecare se ascunde pe unde poate."
 Eurodeputatul incheie declaratia afirmand ca este nevoie de schimbari mult mai mari decat cea a conducerii unei agentii pentru a opri sirul de esecuri cu care se confrunta Romania: "Trebuie sa acceptam realitatea, fara a face o schimbare in cel mai scurt timp ne vom confrunta din ce in ce mai mult cu astfel de esecuri care nu fac decat sa ne injoseasca imaginea tarii."
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?