Comunicat de presa Ministerul Transporturilor si Metrorex trebuie date in judecata pentru blocarea constructiei magistralei de metrou spre Rahova
Comunicat de presa: Ministerul Transporturilor si Metrorex trebuie date in judecata pentru blocarea constructiei
14 Oct, 2015 15:26
ZIUA de Constanta
1833
Marime text
Deputatul PNL Ovidiu Raeţchi: Ministerul Transporturilor şi Metrorex trebuie date în judecată pentru blocarea construcţiei magistralei de metrou spre Rahova. Locuitorii Sectorului 5 nu sunt bucureşteni second-hand
Deputatul PNL Ovidiu Raeţchi a afirmat că Ministerul Tranporturilor şi Metrorex trebuie date în judecată pentru blocarea construcţiei magistralei de metrou spre Rahova, punctând că locuitorii din Sectorul 5 nu trebuie trataţi de către autorităţi ca bucureşteni second-hand.
„Pentru oricine cunoaşte Bucureştiul mai bine de o lună, este evident că zonele Rahova, 13 Septembrie, Sebastian, Sălaj şi Ferentari sunt printre cele mai populate şi mai aglomerate din Bucureşti. Cu toate acestea, dintr-un soi de comoditate amestecată cu incompetenţă şi rea-voinţă, autorităţile au considerat că nici acum, în anul 2015, locuitorii din Rahova şi Ferentari nu merită un metrou, ci să-şi piardă vremea şi nervii în traficul infernal din Bucureşti. Este culmea sfidării ca singurul proiect care conectează Rahova cu restul oraşului să aibă ca termen de începere de-abia anul 2022 cu termen de finalizare 2030! Cu toţii ştim ce înseamnă asta în traducere românească: că în cel mai fericit caz, nepoţii nepoţilor noştri vor avea o magistrală spre Rahova”.
Raeţchi a mai spus că imediat după terminarea lucrărilor de la metroul din Drumul Taberei, Ministerul Transporturilor şi Metrorex trebuie să găsească urgent soluţia şi fondurile necesare pentru demararea lucrărilor la o magistrală care să lege Rahova de restul Bucureştiului.
„Cine sunt principalii vinovaţi pentru această stare de fapt? Metrorex şi Ministerul Transporturilor, care trebuie date în judecată pentru blocarea construcţiei magistralei spre Rahova şi pentru o proastă prioritizare a lucrărilor la reţeaua de metrou necesară locuitorilor Capitalei. De exemplu, porţiunea dintre Parcul Bazilescu - Străuleşti, aflată acum în execuţie, este mult mai puţin populată faţă de cea din zonele din Sectorul 5 enumerate mai sus. O altă magistrală a cărei oportunitate a fost contestată este cea care leagă Gara de Nord cu Aeroportul Henri-Coandă, argumentul fiind cel al fluxului scăzut de călători. În ambele cazuri, acestea au fost puse sau vor fi puse în practică pentru a deservi inclusiv noile proiecte imobiliare şi comerciale din zonă, lucru care nu poate fi decât îmbucurător. Departe de mine gândul de a contesta necesitatea extinderii reţelei de metrou în zonele enumerate mai sus. Dar cred că este momentul ca cei interesaţi de soarta Sectorului 5 să pună piciorul în prag şi să înceteze să mai accepte ca locuitorii din acest sector să fie trataţi ca bucureşteni second-hand. Avem nevoie de o magistrală de metrou în Sectorul 5, obiectiv care va deservi, în cele din urmă, întregii Capitale! Întârzierile Ministerului Transporturilor şi Metrorex sunt inacceptabile şi sunt primii care trebuie să răspundă pentru modul mizerabil în care sunt trataţi locuitorii Sectorului 5. Imediat după terminarea lucrărilor de la metroul din Drumul Taberei, atât Ministerul Transporturilor, cât şi Metrorex trebuie să găsească urgent soluţia şi fondurile pentru demararea lucrărilor la un metrou care să lege Rahova de restul Bucureştiului”.
Deputatul PNL Ovidiu Raeţchi a afirmat că Ministerul Tranporturilor şi Metrorex trebuie date în judecată pentru blocarea construcţiei magistralei de metrou spre Rahova, punctând că locuitorii din Sectorul 5 nu trebuie trataţi de către autorităţi ca bucureşteni second-hand.
„Pentru oricine cunoaşte Bucureştiul mai bine de o lună, este evident că zonele Rahova, 13 Septembrie, Sebastian, Sălaj şi Ferentari sunt printre cele mai populate şi mai aglomerate din Bucureşti. Cu toate acestea, dintr-un soi de comoditate amestecată cu incompetenţă şi rea-voinţă, autorităţile au considerat că nici acum, în anul 2015, locuitorii din Rahova şi Ferentari nu merită un metrou, ci să-şi piardă vremea şi nervii în traficul infernal din Bucureşti. Este culmea sfidării ca singurul proiect care conectează Rahova cu restul oraşului să aibă ca termen de începere de-abia anul 2022 cu termen de finalizare 2030! Cu toţii ştim ce înseamnă asta în traducere românească: că în cel mai fericit caz, nepoţii nepoţilor noştri vor avea o magistrală spre Rahova”.
Raeţchi a mai spus că imediat după terminarea lucrărilor de la metroul din Drumul Taberei, Ministerul Transporturilor şi Metrorex trebuie să găsească urgent soluţia şi fondurile necesare pentru demararea lucrărilor la o magistrală care să lege Rahova de restul Bucureştiului.
„Cine sunt principalii vinovaţi pentru această stare de fapt? Metrorex şi Ministerul Transporturilor, care trebuie date în judecată pentru blocarea construcţiei magistralei spre Rahova şi pentru o proastă prioritizare a lucrărilor la reţeaua de metrou necesară locuitorilor Capitalei. De exemplu, porţiunea dintre Parcul Bazilescu - Străuleşti, aflată acum în execuţie, este mult mai puţin populată faţă de cea din zonele din Sectorul 5 enumerate mai sus. O altă magistrală a cărei oportunitate a fost contestată este cea care leagă Gara de Nord cu Aeroportul Henri-Coandă, argumentul fiind cel al fluxului scăzut de călători. În ambele cazuri, acestea au fost puse sau vor fi puse în practică pentru a deservi inclusiv noile proiecte imobiliare şi comerciale din zonă, lucru care nu poate fi decât îmbucurător. Departe de mine gândul de a contesta necesitatea extinderii reţelei de metrou în zonele enumerate mai sus. Dar cred că este momentul ca cei interesaţi de soarta Sectorului 5 să pună piciorul în prag şi să înceteze să mai accepte ca locuitorii din acest sector să fie trataţi ca bucureşteni second-hand. Avem nevoie de o magistrală de metrou în Sectorul 5, obiectiv care va deservi, în cele din urmă, întregii Capitale! Întârzierile Ministerului Transporturilor şi Metrorex sunt inacceptabile şi sunt primii care trebuie să răspundă pentru modul mizerabil în care sunt trataţi locuitorii Sectorului 5. Imediat după terminarea lucrărilor de la metroul din Drumul Taberei, atât Ministerul Transporturilor, cât şi Metrorex trebuie să găsească urgent soluţia şi fondurile pentru demararea lucrărilor la un metrou care să lege Rahova de restul Bucureştiului”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii