Comunicat de presă Deputatul PNL Ovidiu Raețchi
Comunicat de presă: Deputatul PNL Ovidiu Raețchi: Traficul infernal din București a fost ignorat. Oprescu ar
13 Oct, 2015 14:50
ZIUA de Constanta
1152
Marime text
Deputatul PNL Ovidiu Raețchi a declarat că problema traficului din București a fost ignorată de fostul primar Sorin Oprescu, sugerând ca acesta ar trebui să plătească sistemul defect al semafoarelor din București din banii primiți ca spăgi.
“Aglomerația care paralizează străzile din București în fiecare zi a devenit deja o obișnuință pentru cei din trafic. Faptul că Bucureștiul este printre cele mai aglomerate orașe din lume este o rușine pentru fostul primar Sorin Oprescu, omul care a petrecut 7 ani în fruntea administrației locale și care le-a promis cetățenilor, când a câștigat al doilea mandat, că <se poate să aivă și drumuri noi>. Ei bine, nu doar că bucureștenii nu au drumuri demne de o infrastructură decentă, ci au primit în dar și un sistem de monitorizare a traficului defect. Sistemul de Management al Traficului, care a fost finanțat parțial printr-un împrumut de la BERD și care a costat nu mai puțin de 20 de milioane de euro, a devenit acum complet inutil. Mai grav este faptul că Banca Europeană ar putea cere înapoi suma investită în acest program, de 17 milioane de euro. Propun ca acești bani să fie plătiți din spăgile încasate de domnul Oprescu, care a ignorat traficul infernal din Capitală în goana după câștiguri facile.”
Deputatul PNL a mai spus că o altă cauză a haosului din trafic sunt lucrările de infrastructură întârziate, un lucru impardonabil pentru un oraș care are peste un million de mașini.
“Unele lucrări de infrastructură care se află acum în derulare sunt făcute din fonduri europene, care vor trebui returnate în cazul în care lucrările nu se finalizează în timpul agreat. Alte milioane de lei pe care Sorin Oprescu ar trebui să le plătească din buzunarul propriu. Lucrările de infrastructură pe cele mai importante tronsoane de circulație sunt departe de a fi finalizate, unele având întârzieri de aproape un an, un lucru impardonabil pentru un oraș cu peste un milion de mașini. Aceste lucrări blochează și transportul public și măresc considerabil timpul pe care oamenii îl petrec în trafic. Bucureștiul are traficul mai aglomerat decât orașe precum Beijing, Londra sau Paris. Înțeleg că Primăria Capitalei a încheiat, prin Administrația Străzilor, un contract cu o firmă care urma să se ocupe de mentenanța sistemului de semafoare din Capitală. Fostul director general al acestei instituții, care a demisionat în urmă cu câteva zile, ar trebui să ne spună, împreună cu Sorin Oprescu, mai multe despre condițiile în care a fost încheiat acest contract.”
“Aglomerația care paralizează străzile din București în fiecare zi a devenit deja o obișnuință pentru cei din trafic. Faptul că Bucureștiul este printre cele mai aglomerate orașe din lume este o rușine pentru fostul primar Sorin Oprescu, omul care a petrecut 7 ani în fruntea administrației locale și care le-a promis cetățenilor, când a câștigat al doilea mandat, că <se poate să aivă și drumuri noi>. Ei bine, nu doar că bucureștenii nu au drumuri demne de o infrastructură decentă, ci au primit în dar și un sistem de monitorizare a traficului defect. Sistemul de Management al Traficului, care a fost finanțat parțial printr-un împrumut de la BERD și care a costat nu mai puțin de 20 de milioane de euro, a devenit acum complet inutil. Mai grav este faptul că Banca Europeană ar putea cere înapoi suma investită în acest program, de 17 milioane de euro. Propun ca acești bani să fie plătiți din spăgile încasate de domnul Oprescu, care a ignorat traficul infernal din Capitală în goana după câștiguri facile.”
Deputatul PNL a mai spus că o altă cauză a haosului din trafic sunt lucrările de infrastructură întârziate, un lucru impardonabil pentru un oraș care are peste un million de mașini.
“Unele lucrări de infrastructură care se află acum în derulare sunt făcute din fonduri europene, care vor trebui returnate în cazul în care lucrările nu se finalizează în timpul agreat. Alte milioane de lei pe care Sorin Oprescu ar trebui să le plătească din buzunarul propriu. Lucrările de infrastructură pe cele mai importante tronsoane de circulație sunt departe de a fi finalizate, unele având întârzieri de aproape un an, un lucru impardonabil pentru un oraș cu peste un milion de mașini. Aceste lucrări blochează și transportul public și măresc considerabil timpul pe care oamenii îl petrec în trafic. Bucureștiul are traficul mai aglomerat decât orașe precum Beijing, Londra sau Paris. Înțeleg că Primăria Capitalei a încheiat, prin Administrația Străzilor, un contract cu o firmă care urma să se ocupe de mentenanța sistemului de semafoare din Capitală. Fostul director general al acestei instituții, care a demisionat în urmă cu câteva zile, ar trebui să ne spună, împreună cu Sorin Oprescu, mai multe despre condițiile în care a fost încheiat acest contract.”
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii