Comunicat - Problemele de la metrou se ţin lanţ. Ministerul Transportului trebuie sa intervina pentru o analiza a managementului Metrorex
Comunicat - Problemele de la metrou se ţin lanţ. Ministerul Transportului trebuie sa intervina pentru o analiza
29 Jan, 2016 13:48
ZIUA de Constanta
1520
Marime text
Deputatul PNL Ovidiu Raeţchi: Problemele de la metrou se ţin lanţ. Ministerul Transportului trebuie să se implice: se impune o discuţie asupra managementului Metrorex. Compania se comportă ca şi cum ar fi stat în stat
Deputatul PNL Ovidiu Raeţchi consideră că Metrorex se comportă ca şi cum ar fi stat în stat, în timp ce problemele apărute în activitatea companiei se ţin lanţ. Raeţchi cere intervenţia ministerului Transportului, pentru o analiză asupra managementului Metrorex, precum şi pentru adoptarea unor măsuri de reformă.
„Problemele de la Metrorex se ţin lanţ în ultima vreme şi, pe fondul monopolului pe care compania îl are asupra transportului public subteran, sunt convins, din păcate, că lucrurile nu se vor schimba şi va continua să se comporte ca şi cum ar fi stat în stat. În ciuda creşterii substanţiale a preţurilor cartelelor şi abonamentelor de metrou, tot mai mulţi bucureşteni reclamă întârzieri ale trenurilor. În 2014 au cumpărat trenuri fără să verifice dacă au loc în staţii sau dimpotrivă, dacă peroanele trebuie extinse, pentru siguranţa călătorilor, aşa cum a remarcat ieri ANPC. Lucrările de consolidare după surpările de teren din zona Eroilor întârzie inacceptabil de mult, iar termenul de o lună dat de primăria Capitalei a fost depăşit şi cel mai probabil, locuitorii din zona afectată se vor întoarce la casele lor de-abia la finalul lui martie. În tot acest timp, traficul din zonă este un coşmar şi finalizarea lucrărilor la mult aşteptata magistrală de metrou care ar deservi Drumul Taberei, dar ar relaxa şi traficul pe o porţiune din Sectorul 5, este întârziată”.
Deputatul PNL Ovidiu Raeţchi consideră că Metrorex se comportă ca şi cum ar fi stat în stat, în timp ce problemele apărute în activitatea companiei se ţin lanţ. Raeţchi cere intervenţia ministerului Transportului, pentru o analiză asupra managementului Metrorex, precum şi pentru adoptarea unor măsuri de reformă.
„Problemele de la Metrorex se ţin lanţ în ultima vreme şi, pe fondul monopolului pe care compania îl are asupra transportului public subteran, sunt convins, din păcate, că lucrurile nu se vor schimba şi va continua să se comporte ca şi cum ar fi stat în stat. În ciuda creşterii substanţiale a preţurilor cartelelor şi abonamentelor de metrou, tot mai mulţi bucureşteni reclamă întârzieri ale trenurilor. În 2014 au cumpărat trenuri fără să verifice dacă au loc în staţii sau dimpotrivă, dacă peroanele trebuie extinse, pentru siguranţa călătorilor, aşa cum a remarcat ieri ANPC. Lucrările de consolidare după surpările de teren din zona Eroilor întârzie inacceptabil de mult, iar termenul de o lună dat de primăria Capitalei a fost depăşit şi cel mai probabil, locuitorii din zona afectată se vor întoarce la casele lor de-abia la finalul lui martie. În tot acest timp, traficul din zonă este un coşmar şi finalizarea lucrărilor la mult aşteptata magistrală de metrou care ar deservi Drumul Taberei, dar ar relaxa şi traficul pe o porţiune din Sectorul 5, este întârziată”.
Raeţchi a adăugat că fără intervenţia ministerului Transporturilor, Metrorex riscă să devină o companie neperformantă.
„În urmă cu câteva săptămâni, ISU a informat că staţiile de metrou construite înainte de 1989 nu au avize şi autorizaţie pentru siguranţă la incendiu. Planurile de extindere ale Metrorex sunt doar pe hârtie şi unele din zonele cele mai populate, Rahova şi Ferentari, sunt ignorate şi marginalizate în continuare, ca şi cum ar fi în afara Bucureştiului. Metrorex este o companie care deserveşte 3 milioane de bucureşteni, vitală pentru dezvoltarea Bucureştiului. Consider că ministrul Transporturilor, Dan Costescu, trebuie să se implice în gestionarea situaţiei de la Metrorex şi se impune o discuţie urgentă asupra conducerii companiei. Fără intervenţia fermă a ministerului şi a Guvernului, Metrorex riscă să devină o companie neperformantă aşa cum s-a întâmplat cu RATB, RADET sau ELCEN”.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii