Deputatul PNL Ovidiu Raețchi Avem nevoie de metrou în Rahova. Izolarea Sectorului 5 trebuie să înceteze
Deputatul PNL Ovidiu Raețchi: Avem nevoie de metrou în Rahova. Izolarea Sectorului 5 trebuie să înceteze
12 Oct, 2015 11:49
ZIUA de Constanta
1155
Marime text
Construcția unui metrou care să ajungă în cartierul Rahova și care să deservească inclusiv zonele 13 Septembrie, Sebastian, Sălaj și Ferentari este unul dintre cele mai importante obiective ale PNL în Sectorul 5, a anunțat deputatul liberal Ovidiu Raețchi.
“La începutul anilor 1990, în București erau înmatriculate aproximativ 180.000 de mașini, pentru ca acum, numărul lor să ajungă la 1 milion. În aceste condiții, nicio infrastructură rutieră perfectă nu poate opri coșmarul zilnic din traficul bucureștean. Și chiar dacă lucrările la infrastructura rutieră ar merge perfect, problema traficului nu poate fi soluționată fără o rețea de transport subteran care să atingă unele dintre cele mai aglomerate zone ale Capitalei. Potrivit unor studii recente, un metrou funcțional la nivelul sectoarelor 5 și 6 ar diminua traficul auto cu cel puțin 30%. De bine, de rău, locuitorii din Sectorul 6 vor scăpa în scurt timp de coșmarul lucrărilor de la metrou. Este momentul ca atenția autorităților să se concentreze înspre Sectorul 5. Cred că atât pentru binele locuitorilor din acest sector, dar și pentru relaxarea traficului la nivelul întregului București, avem nevoie de o magistrală de metrou în cartierele Rahova, Ferentari, 13 septembrie, Sălaj și Sebastian”.
Ovidiu Raețchi a subliniat că, potrivit unor schițe ale autorităților, singurele planuri privind conectarea Rahova cu centrul Bucureștiul au ca termen de începere anul 2022.
“Izolarea Sectorului 5 trebuie să înceteze. Până acum, administrația locală social-democrată nu a dorit în mod voit ca cetățenii din acest sector să fie conectați cu centrul. Altfel, nu îmi explic cum o zonă foarte populată precum cea a cartierelor 13 Septembrie, Sebastian, Rahova, Sălaj și Ferentari nu a beneficiat de atenția autorităților pentru construirea unei magistrale de metrou. Este deprimant că la ora actuală, singurele planuri vagi ale autorităților privind conectarea acestei zone - una dintre cele mai greu accesibile din București - printr-o rețea de metrou cu centrul, are ca termen de începere anul 2022, pentru a fi finalizate după 2030. Este inacceptabil ca locuitorii din cartierele sus-menționate să beneficieze de metrou de-abia peste 15 ani, în cel mai fericit scenariu, în care toată lumea, prin absurd, își face treaba cu precizie nemțească. Metroul în Rahova este obiectivul cel mai important pe care mi-l asum, alături de PNL Sector 5 și care trebuie să devină o prioritate pentru administrația locală viitoare a sectorului”.
“La începutul anilor 1990, în București erau înmatriculate aproximativ 180.000 de mașini, pentru ca acum, numărul lor să ajungă la 1 milion. În aceste condiții, nicio infrastructură rutieră perfectă nu poate opri coșmarul zilnic din traficul bucureștean. Și chiar dacă lucrările la infrastructura rutieră ar merge perfect, problema traficului nu poate fi soluționată fără o rețea de transport subteran care să atingă unele dintre cele mai aglomerate zone ale Capitalei. Potrivit unor studii recente, un metrou funcțional la nivelul sectoarelor 5 și 6 ar diminua traficul auto cu cel puțin 30%. De bine, de rău, locuitorii din Sectorul 6 vor scăpa în scurt timp de coșmarul lucrărilor de la metrou. Este momentul ca atenția autorităților să se concentreze înspre Sectorul 5. Cred că atât pentru binele locuitorilor din acest sector, dar și pentru relaxarea traficului la nivelul întregului București, avem nevoie de o magistrală de metrou în cartierele Rahova, Ferentari, 13 septembrie, Sălaj și Sebastian”.
Ovidiu Raețchi a subliniat că, potrivit unor schițe ale autorităților, singurele planuri privind conectarea Rahova cu centrul Bucureștiul au ca termen de începere anul 2022.
“Izolarea Sectorului 5 trebuie să înceteze. Până acum, administrația locală social-democrată nu a dorit în mod voit ca cetățenii din acest sector să fie conectați cu centrul. Altfel, nu îmi explic cum o zonă foarte populată precum cea a cartierelor 13 Septembrie, Sebastian, Rahova, Sălaj și Ferentari nu a beneficiat de atenția autorităților pentru construirea unei magistrale de metrou. Este deprimant că la ora actuală, singurele planuri vagi ale autorităților privind conectarea acestei zone - una dintre cele mai greu accesibile din București - printr-o rețea de metrou cu centrul, are ca termen de începere anul 2022, pentru a fi finalizate după 2030. Este inacceptabil ca locuitorii din cartierele sus-menționate să beneficieze de metrou de-abia peste 15 ani, în cel mai fericit scenariu, în care toată lumea, prin absurd, își face treaba cu precizie nemțească. Metroul în Rahova este obiectivul cel mai important pe care mi-l asum, alături de PNL Sector 5 și care trebuie să devină o prioritate pentru administrația locală viitoare a sectorului”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii