„Imnul” copiat al staţiunii Mamaia promovează alcoolismul şi obscenitatea Fundaţia Mişcarea Populară – Filiala Constanţa cere primarului să achite „imnul” din banii proprii
„Imnul” copiat al staţiunii Mamaia promovează alcoolismul şi obscenitatea: Fundaţia Mişcarea Populară
12 May, 2013 18:36
ZIUA de Constanta
842
Marime text
12 Mai 2013
COMUNICAT DE PRESĂ
„Imnul” copiat al staţiunii Mamaia promovează alcoolismul şi obscenitatea
Fundaţia Mişcarea Populară – Filiala Constanţa cere primarului să achite „imnul” din banii proprii
Fundaţia Mişcarea Populară – filiala Constanţa cere primarului municipiului Constanţa să achite din banii proprii toate cheltuielile, de circa un miliard şi jumătate de lei vechi, pentru realizarea „imnului” staţiunii Mamaia. De asemenea, credem că acest „imn de promovare” aduce de fapt deservicii imaginii staţiunii şi cerem Autorităţii Naţionale pentru Turism să-şi exprime poziţia oficială.
În primul rând pentru că mesajul „imnului” este unul lipsit de decenţă, promovând alcoolismul, obscenitatea şi imaginea unui primar care şi-a manifestat repetat lipsa de respect faţă de valorile familiale; în al doilea rând pentru calitatea proastă a muzicii şi a versurilor; în al treilea rând pentru lipsa de originalitate dovedită prin mediatizarea melodiei croate după care a fost copiat, acest produs nu poate fi plătit din bani publici, chiar dacă ei provin din taxa de promovare a staţiunii Mamaia.
De fapt, credem că „imnul” aduce deservicii turismului constănţean, arătând că staţiunea Mamaia este un rai al cluburilor de noapte şi al beţivilor, în care oamenii serioşi, decenţi, care vor să-şi petreacă un concediu liniştit la malul mării, şi nu week-end-uri în delir, nu au ce căuta.
Cerem Autorităţii Naţionale pentru Turism să-şi exprime poziţia oficială faţă de acest produs de proastă calitate, care nu poate fi parte a unei strategii naţionale de promovare a turismului din România.
Prin acest comunicat Filiala Constanţa a Fundaţiei Mişcarea Populară îşi concretizează strategia de respingere publică a iniţiativelor ce nu sunt in interesul comunităţii, ce contravin principiilor şi valorilor fundaţiei.
Filiala Constanţa a Fundaţiei Mişcarea Populară
COMUNICAT DE PRESĂ
„Imnul” copiat al staţiunii Mamaia promovează alcoolismul şi obscenitatea
Fundaţia Mişcarea Populară – Filiala Constanţa cere primarului să achite „imnul” din banii proprii
Fundaţia Mişcarea Populară – filiala Constanţa cere primarului municipiului Constanţa să achite din banii proprii toate cheltuielile, de circa un miliard şi jumătate de lei vechi, pentru realizarea „imnului” staţiunii Mamaia. De asemenea, credem că acest „imn de promovare” aduce de fapt deservicii imaginii staţiunii şi cerem Autorităţii Naţionale pentru Turism să-şi exprime poziţia oficială.
În primul rând pentru că mesajul „imnului” este unul lipsit de decenţă, promovând alcoolismul, obscenitatea şi imaginea unui primar care şi-a manifestat repetat lipsa de respect faţă de valorile familiale; în al doilea rând pentru calitatea proastă a muzicii şi a versurilor; în al treilea rând pentru lipsa de originalitate dovedită prin mediatizarea melodiei croate după care a fost copiat, acest produs nu poate fi plătit din bani publici, chiar dacă ei provin din taxa de promovare a staţiunii Mamaia.
De fapt, credem că „imnul” aduce deservicii turismului constănţean, arătând că staţiunea Mamaia este un rai al cluburilor de noapte şi al beţivilor, în care oamenii serioşi, decenţi, care vor să-şi petreacă un concediu liniştit la malul mării, şi nu week-end-uri în delir, nu au ce căuta.
Cerem Autorităţii Naţionale pentru Turism să-şi exprime poziţia oficială faţă de acest produs de proastă calitate, care nu poate fi parte a unei strategii naţionale de promovare a turismului din România.
Prin acest comunicat Filiala Constanţa a Fundaţiei Mişcarea Populară îşi concretizează strategia de respingere publică a iniţiativelor ce nu sunt in interesul comunităţii, ce contravin principiilor şi valorilor fundaţiei.
Filiala Constanţa a Fundaţiei Mişcarea Populară
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii