Informare de presa Asigurarea Locuintelor
Informare de presa: Asigurarea Locuintelor54% dintre românii care intenŃionează să încheie o polită de asigurare facultativă până la sfârsitul anului 2009 vor să se orienteze către o asigurare de locuintă, se arată într-un recent studiu realizat de MEDNET Marketing Research Center si Media XPRIMM.
În 2008, valoarea acestui indicator era de numai 35%. „Asigurările de locuinte ar putea fi chiar si mai căutate de populatie dacă nu ar exista ideea preconcepută conform căreia 'sunt prea scumpe'", spun reprezentantii www.asigurarealocuintelor.ro, singurul portal web dedicat educării si informării publicului larg în domeniu.
În acest context, cei interesati să afle pretul unei asigurări de locuintă sau să compare ofertele de pe piată si să o aleagă pe cea care li se potriveste, o pot face începând de astăzi accesând noul CALCULATOR DE PRIME găzduit de www.asigurarealocuintelor.ro .
Toti cei care vor folosi acest serviciu gratuit, vor putea obŃine, pe lângă calculatia primei de asigurare, termenii si conditiile politelor de asigurare incluse în sistem, pentru a putea compara în mod direct produsele companiilor de profil. Serviciul este oferit cu titlu informativ, în parteneriat cu SAFETY Broker. De la lansarea sa din septembrie a.c., portalul a fost vizitat de peste 27.000 de persoane.
Despre www.asigurarealocuintelor.ro
Media XPRIMM a demarat o amplă campanie de educare si informare a populatiei în ceea ce priveste conceptul de asigurare si produsele specifice acesteia. Prima componentă a acestei campanii o reprezintă portalul dedicat conducătorilor auto - www.constatulamiabil.ro, web-site dedicat informării publicului cu privire la aspecte practice derivate din implementarea constatării amiabile.
Ca urmare firească, la începutul lunii septembrie 2009 a fost lansat site-ul www.asigurarealocuintelor.ro, premieră în domeniul informării si educării publicului larg asupra importantei, rolului dar si asupra problemelor specifice asigurărilor de locuinte.
Despre Media XPRIMM
Media XPRIMM si-a asumat încă de la înfiintare rolul de companie de relatii publice a pietei asigurărilor. În cei peste 10 ani de activitate, compania si-a diversificat activitatea si în domeniul pensiilor private.
Astfel, Media XPRIMM s-a pozitionat ca cel mai important vector de comunicare în si dinspre industriile asigurărilor si pensiilor private din România. Mai multe detalii despre compania, produsele si serviciile noastre sunt accesibile pe www.xprimm.ro .
Despre MEDNET Marketing Research Center
MEDNET Marketing Research Center este o companie românească privată, care reuneste unii dintre cei mai buni specialisti cu o bogată experientă individuală (peste 18 ani) în domeniile cercetării de piată, statisticii si informaticii. MEDNET Marketing Research Center este membru al ESOMAR (The World Association for Research Professionals) si SORMA (Societatea Română de Marketing si Cercetarea Opiniei Publice).
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp