Acordarea de pachete copiilor din mun. Constanta cu ocazia sfintelor sarbatori ale Pastelui-06.04.09
Acordarea de pachete copiilor din mun. Constanta cu ocazia sfintelor sarbatori ale Pastelui-06.04.09
06 Apr, 2009 00:00
ZIUA de Constanta
1028
Marime text
CONTRACT NR: 55396 din 06.04.2009
OBIECT: Acordarea de pachete copiilor din mun. Constanta cu ocazia sfintelor sarbatori ale Pastelui
VALOARE: 755.935,00 Moneda: RON Fara TVA
ATRIBUIT: DAROFF S.R.L.
ADRESA POSTALA: Str.Soseaua din Vii, Nr.42, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900518,
Romania, Tel. 0722610411, Email: scdaroff@gmail.com, Fax: 0241/831208
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. 0241488157, Email: ghiulnihal.mutalap@primaria-constanta.ro, Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acordarea de pachete copiilor din mun. Constanta cu ocazia sfintelor sarbatori ale
Pastelui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de rechizite si ghiozdane pt. copii, in vederea acordarii de pachete cu ocazia sarbatorilor Pastelui, conf. cerintelor din caietul de sarcini
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
18931100-5 - Rucsacuri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice: Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
755.935 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract: Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2009/S30-043889 din 13.02.2009
SECTIUNEA V: ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 55396
Denumirea: Acordarea de pachete copiilor din Municipiul Constanta cu ocazia Sfintelor sarbatori ale Pastelui
V.1) Data atribuirii contractului 4/6/2009
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DAROFF S.R.L.
Adresa postala: Str.Soseaua din Vii, Nr.42, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900518,
Romania, Tel. 0722610411, Email: scdaroff@gmail.com, Fax: 0241/831208
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 756.300,00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 755.935,00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat: Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.2) Alte informatii
Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica, ofertantii admisi trebuie sa fie inregistrati in SEAP, la dresa de internet www.e-licitatie.ro Documentatia de atribuire se gaseste atasata la anuntul de participare, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: office@cnsc.ro, Fax: 021-3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241-616003, Fax: 0241-606597
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 13:31
OBIECT: Acordarea de pachete copiilor din mun. Constanta cu ocazia sfintelor sarbatori ale Pastelui
VALOARE: 755.935,00 Moneda: RON Fara TVA
ATRIBUIT: DAROFF S.R.L.
ADRESA POSTALA: Str.Soseaua din Vii, Nr.42, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900518,
Romania, Tel. 0722610411, Email: scdaroff@gmail.com, Fax: 0241/831208
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. 0241488157, Email: ghiulnihal.mutalap@primaria-constanta.ro, Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acordarea de pachete copiilor din mun. Constanta cu ocazia sfintelor sarbatori ale
Pastelui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de rechizite si ghiozdane pt. copii, in vederea acordarii de pachete cu ocazia sarbatorilor Pastelui, conf. cerintelor din caietul de sarcini
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
18931100-5 - Rucsacuri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice: Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
755.935 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract: Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2009/S30-043889 din 13.02.2009
SECTIUNEA V: ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 55396
Denumirea: Acordarea de pachete copiilor din Municipiul Constanta cu ocazia Sfintelor sarbatori ale Pastelui
V.1) Data atribuirii contractului 4/6/2009
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DAROFF S.R.L.
Adresa postala: Str.Soseaua din Vii, Nr.42, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900518,
Romania, Tel. 0722610411, Email: scdaroff@gmail.com, Fax: 0241/831208
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 756.300,00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 755.935,00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat: Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.2) Alte informatii
Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica, ofertantii admisi trebuie sa fie inregistrati in SEAP, la dresa de internet www.e-licitatie.ro Documentatia de atribuire se gaseste atasata la anuntul de participare, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: office@cnsc.ro, Fax: 021-3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241-616003, Fax: 0241-606597
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 13:31
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii