Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:47 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Mentinerea igienei parcurilor si a zonelor aglomerate din Municipiul Constanta prin instalarea si intretinerea unor cabine de toaleta ecologice - 11.01.2013

ro

11 Jan, 2013 00:00 1106 Marime text
CONTRACT NR: 3812 / 11.01.2013
OBIECT: Mentinerea igienei parcurilor si a zonelor aglomerate din Municipiul Constanta prin instalarea si intretinerea unor cabine de toaleta ecologice
VALOARE: 7.505.687,07 Moneda: RON Fara TVA
ATRIBUIT: SC ENVIRITECH SRL
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu nr. 123A , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900725 , Romania , Tel. 0241-583804 , Email: office@envirotech.ro


Anunt de atribuire numarul 133891/19.02.2013

Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 139812 / 20.10.2012
Denumire contract: Mentinerea igienei parcurilor si a zonelor aglomerate din Municipiul Constanta prin instalarea si intretinerea unor cabine de toaleta ecologice

Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900725 , Romania , Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP , Tel. +40 0241488157 , Email: ghiulnihal.mutalap@primaria-constanta.ro , Fax: +40 0241488195 , Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro


I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice


Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Mentinerea igienei parcurilor si a zonelor aglomerate din Municipiul Constanta prin instalarea si intretinerea unor cabine de toaleta ecologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Locatiile cabinelor de toaleta ecologice se stabilesc prin ordinele de lucru emise de beneficiar, în parcurile si zonele aglomerate din Municipiul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta

II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea estimata maxima acord cadru- 7505687,07 lei fara TVA, Valoare estimata minima acord cadru- 3057872,52 lei fara TVA, Valoarea celui mai mare contract subsecvent acordului cadru- 1978459,06 lei fara TVA. Serviciul care face obiectul licitatiei îl constituie instalarea si întretinerea zilnica a cabinelor de toaleta ecologice necesar în scopul asigurarii si mentinerii igienei parcurilor si a zonelor aglomerate pe tot parcursul anului, cu precadere în sezonul cald si perioadele cu festivitati în municipiul Constanta.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90000000-7 - Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deseurilor, de igienizare si servicii privind mediul (Rev.2)

II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
7.505.687,07 RON

SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut

IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S206-339100 din 25.10.2012

SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3812
Denumirea: Serviciul de instalare si intretinere cabine de toaleta ecologice in Municipiul Constanta
V.1) Data atribuirii contractului 11.01.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC ENVIRITECH SRL
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu nr. 123A , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900725 , Romania , Tel. 0241-583804 , Email: office@envirotech.ro

V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 7.505.687,07 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 7.505.687,07 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Precizare nr.1: In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Precizarea 2 : Vizualizare documente semnate Electronic.Pentru deschiderea fisierelor semnate electronic puteti utiliza gratuit aplicatia EasySign pusa la dispozitie de Trans Sped. Puteti descarca aceasta aplicatie de la urmatoarea adresa:http://www.easysign.ro/files/applications/easysign_2_setup.zip .Urmati apoi instructiunile: Instalarea aplicatiei software: a.Se dezarhiveaza si se instaleaza aplicatia EasySign. b. Este necesar ca actiunea sa fie realizata de un administrator al sistemului. c. Pentru instalarea si functionarea corecta este necesar a se fi instalat anterior pe sistemul informatic in cauza, pachetul .NET Framework versiune 2.0.II. Verificarea validitatii semnaturii electronice si deschiderea / salvarea documentului original: d.Se apasa “Enter” sau se da “dublu click” pe fisierul semnat electronic, pentru a-l deschide cu aplicatia EasySign sau e.Se deschide aplicatia EasySign, se alege din rubrica “Semnare & Criptare” optiunea “Verifica semnatura” si se selecteaza documentul care se doreste a fi deschis/verificat la rubrica “D.semnat” din fereastra care se va deschide. f.In fereastra aparuta se poate verifica validitatea semnaturii electronice si se poate apasa butonul “Salveaza” pentru a salva local documentul original. g. Dupa salvarea documentului original, acesta se poate vizualiza pe statia de lucru.Daca nu doriti sa mai realizati alta activitate privind fisierul deschis, se poate inchide aplicatia EasySign.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publia Locala
Adresa postala: B-dul Tomis nr.51 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900725 , Romania , Tel. +40 0241488115 , Fax: +40 0241488924

VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2013 10:29

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii