Noi îmbunătăţiri pentru calitatea serviciilor oferite de Primăria Medgidia
Noi îmbunătăţiri pentru calitatea serviciilor oferite de Primăria MedgidiaÎncepând din octombrie 2010 s-a început elaborarea şi implementarea sistemului de management integrat: mediu - sănătate şi securitate ocupaţională. Până la sfârşitul anului au fost finalizate documentele privind certificarea conform standardelor SR EN ISO 14001:2005 şi SR OHSAS 18001:2008. Sistemul de management se va îmbunătăţi continuu, urmand ca, pe lângă obţinerea certificatului sistemului de management al calităţii ISO 9001:2008, în anul 2011 să se obţină certificarea conform standardului de mediu şi de sănătate şi securitate ocupaţională, acesta fiind unul din rezultatele aşteptate în urma implementării proiectului.
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă reducerea impactului activităţilor proprii asupra mediului şi gestionarea riscurilor sănătăţii şi securităţii ocupaţionale.
Scopul proiectului este acela de a acţiona pentru minimizarea impactului de mediu generat de serviciile specifice de administraţie publică locală dar şi pentru protejarea angajaţilor împotriva accidentelor şi îmbolnăvirilor profesionale.
Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 400.000 lei, din care 340.000,00 lei - valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European.
12 ianuarie 2011
Compartimentul Relaţii Publice şi Presă
Primăria Municipiului Medgidia
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp