Telverde pentru problemele locuitorilor din Medgidia
Telverde pentru problemele locuitorilor din MedgidiaPrimăria municipiului Medgidia pune la dispoziţia cetăţenilor, începând din această săptămână, un număr de telefon tip TelVerde (gratuit), prin care oricine poate sesiza administraţiei locale problemele cu care se confruntă sau poate propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii administrative. De la petiţii legate de administraţia publică până la probleme cu ceilalţi locatari din bloc, telverdele primăriei este destinat tuturor medgidienilor.
Serviciul lansat la începutul acestui an este disponibil in intervalul orar 16.00 - 07.00 , la numărul de telefon: 0 800 800 091, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client.
Apelurile făcute la 0 800 800 091 sunt preluate imediat de un angajat al administratiei locale şi în mai puţin de 24 de ore ajung pe masa primarului, de unde sunt transmise, cu rezoluţiile aferente, către departamentele din cadrul primăriei sau către serviciile publice ce funcţionează la nivelul municipiului.
În zilele următoare, flyere care promovează această modalitate de comunicare directă cu administraţia locală vor fi distribuite în cartierele din municipiu.
15 ianuarie 2013
Compartiment Relaţii Publice şi Presă
Primăria Municipiului Medgidia
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp