Anunț important de la RADET Constanța Când se pot depune solicitările pentru deconectarea/debranșarea de la sistemul centralizat
Anunț important de la RADET Constanța: Când se pot depune solicitările pentru deconectarea/debranșarea de
05 May, 2020 12:34
ZIUA de Constanta
8210
Marime text
R.A.D.E.T. Constanța vă informează că suntem preocupați de confortul și de menținerea stării de sănătate a clienților noștri, de aceea venim în întâmpinarea acestora cu următoarele măsuri:
- Perioada în care se depun cereri de deconectare/debranșare, în condițiile Legii 325/2006 și a Ord. 91/2007 al ANRSC este cuprinsă între 11 mai și 11 septembrie 2020;
- Din cauza măsurilor impuse pentru protecția persoanelor contra COVID19, toate cererile se vor depune prin email, numai în format PDF;
- Formularul de Cerere, cât și instrucțiunile prevăzute de reglementările pentru deconectare/debranșare (aceleași ca și în sezonul 2019) se descarcă de pe site-ul: www.radet-constanta.ro, secțiunea FORMULARE TIPIZATE – Procedura de debranșare sau accesând linkul: http://radet-constanta.ro/debransare.php
- După completarea cererii și a anexelor aferente solicitării dumneavoastră, veți transmite documentele în format PDF la adresa de email: solicitare.debransare@radet-constanta.ro
- Solicitantul va primi prin email un număr de înregistrare al cererii;
- Orice completare ulterioară cu documente, se va face cu mențiunea la subiect: ”Documente în completare la cererea nr....../data.........’’, altfel vă asumați riscul să se piardă de cererea depusă anterior.
- Atunci când documentația pe care urmează să ne-o transmiteți în format PDF depășește 15 MB, va trebui să partajați materialele în mai multe emailuri precizând la Subiect: completare la ”...........”.
- Pentru deconectare se va depune o cerere de către proprietarul apartamentului, iar pentru debranșare se va depune cererea semnată de către reprezentantul legal al condominiului. Cererea este individuală.
- După procesarea documentelor depuse în conformitate cu cerințele Procedurii de deconectare/debranșare, R.A.D.E.T. va emite Aviz favorabil sau Aviz nefavorabil, după caz;
- Avizul se va comunica prin email semnatarului cererii și apoi, se va stabili, eventual prin telefon, data la care se va executa lucrarea de deconectare/debranșare;
- În cazul Avizului nefavorabil, R.A.D.E.T. va comunica semnatarului cererii, în mod clar motivația, iar solicitantul va decide dacă achită taxa de reanalizare dosar și își corectează ceea ce i s-a precizat în motivație, a transmis un comunicat din partea RADET Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii