Avarie Electrocentrale Constanţa S.A. (CET Palas). Mai mulți abonați au rămas fără apă caldă
Avarie Electrocentrale Constanţa S.A. (CET Palas). Mai mulți abonați au rămas fără apă caldă
10 Jun, 2019 13:43
ZIUA de Constanta
3249
Marime text
Electrocentrale Constanţa S.A. (CET Palas) a comunicat în data de 10.06.2019 că înregistrează o avarie pe reţeaua care alimentează cu energie termică primară punctele termice nr. 17, 18, 22, 23, 24, 25, 42, 108.
În consecinţă, în lipsa agentului termic primar nu se poate asigura distribuția apei calde de consum în perimetrul: Casa Căsătoriilor, Hotel Armata, Faleză Nord, Facultatea de Medicină, Tomis II, Jandarmerie, Capitol.
Potrivit RADET Constanța, până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanța S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare.
În consecinţă, în lipsa agentului termic primar nu se poate asigura distribuția apei calde de consum în perimetrul: Casa Căsătoriilor, Hotel Armata, Faleză Nord, Facultatea de Medicină, Tomis II, Jandarmerie, Capitol.
Potrivit RADET Constanța, până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanța S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare.
„Pentru relaţii suplimentare vă rugăm să apelaţi la numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanța S.A. (CET Palas). Informaţia este comunicată de RADET care cere scuze consumatorilor săi pentru acest disconfort!” - au transmis reprezentanții RADET Constanța.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii