O avarie a Electrocentrale Constanța (CET Palas) afectează furnizarea agentului termic către abonați din Constanța. Ce zonă este afectată
O avarie a Electrocentrale Constanța (CET Palas) afectează furnizarea agentului termic către abonați din Constanța.
09 Nov, 2018 09:53
ZIUA de Constanta
2303
Marime text



În consecinţă, în lipsa energiei termice, s-au oprit instalaţiile RADET Constanța care asigură distribuţia energiei termice în zona: Pod IPMC, Complex Bratianu.
”Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanta S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare” - au transmis reprezentanții RADET Constanța
Pentru relaţii suplimentare abonații pot apela la numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanta SA (CET Palas).
”Informaţia este comunicată de RADET care cere scuze consumatorilor săi pentru acest disconfort!” - au mai transmis reprezentanții RADET Constanța.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii