O avarie a Electrocentrale Constanța (CET Palas) afectează furnizarea energiei termice către mai mulți abonați din Constanța. Ce zone sunt vizate
O avarie a Electrocentrale Constanța (CET Palas) afectează furnizarea energiei termice către mai mulți abonați
10 Jul, 2018 07:19
ZIUA de Constanta
2585
Marime text
Electrocentrale Constanţa SA (CET Palas) a comunicat în data de 10.07.2018 că înregistrează o avarie pe reţeaua care alimentează cu energie termică primară punctele termice nr. 30, 31, 33, 35, 37, 38, 44, 45, 46, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 101, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 138, 139, 140, 142, 145, 146, 147, 176, 177, 178, 214, 215.
În consecinţă, în lipsa energiei termice, s-au oprit instalaţiile RADET Constanța care asigură distribuţia energiei termice în zonele: Inel II, Graniceri, Dacia, Tomis III, Tomis IV, Tomis Nord, Faleza Nord.
Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanta S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare.
Pentru relaţii suplimentare abonații pot apela la numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanta SA (CET Palas).
În consecinţă, în lipsa energiei termice, s-au oprit instalaţiile RADET Constanța care asigură distribuţia energiei termice în zonele: Inel II, Graniceri, Dacia, Tomis III, Tomis IV, Tomis Nord, Faleza Nord.
Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanta S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare.
Pentru relaţii suplimentare abonații pot apela la numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanta SA (CET Palas).
”Informaţia este comunicată de RADET care cere scuze consumatorilor săi pentru acest disconfort!” - au mai transmis reprezentanții RADET Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii