O avarie a Electrocentrale Constanța (CET Palas) afectează furnizarea energiei termice către mai mulți abonați din Constanța. Mai multe cartiere sunt vizate
O avarie a Electrocentrale Constanța (CET Palas) afectează furnizarea energiei termice către mai mulți abonați
11 Jun, 2018 07:20
ZIUA de Constanta
2545
Marime text
Electrocentrale Constanţa SA (CET Palas) a comunicat în data de 10.06.2018 că înregistrează o avarie pe reţeaua care alimentează cu energie termică primară punctele termice nr. 30, 31, 33, 35, 37, 38, 44, 45, 46, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 101, 106, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 138, 139, 140, 142, 145, 146, 147, 176, 177, 178, 214, 215.
În consecinţă, în lipsa energiei termice, s-au oprit instalaţiile RADET Constanța care asigură distribuţia energiei termice în zona: Faleza Nord, Complex Dacia, Tomis III, Stadion Farul, City Mall, Tomis Nord, Piata Rosu, Complex Eden, Galeriile Soveja.
Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanta S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare.
Pentru relaţii suplimentare abonații pot apela la numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanta SA (CET Palas).
În consecinţă, în lipsa energiei termice, s-au oprit instalaţiile RADET Constanța care asigură distribuţia energiei termice în zona: Faleza Nord, Complex Dacia, Tomis III, Stadion Farul, City Mall, Tomis Nord, Piata Rosu, Complex Eden, Galeriile Soveja.
Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanta S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare.
Pentru relaţii suplimentare abonații pot apela la numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanta SA (CET Palas).
”Informaţia este comunicată de RADET care cere scuze consumatorilor săi pentru acest disconfort!” - au transmis reprezentanții RADET Constanța.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii