Propunerea îmbunătăţirii relaţiilor de colaborare cu clienţii
Propunerea îmbunătăţirii relaţiilor de colaborare cu clienţii
18 Jun, 2015 09:26
ZIUA de Constanta
1316
Marime text
Având în vedere obiectivul propus de a îmbunătăţii relaţiile de colaborare cu clienţii săi , RADET se adresează acestora cu urmatoarele precizări :
- Referitor la procedura de deconectare/debranşare de la sistemul centralizat de energie termică valabilă în vara 2015, s-au constatat neîntelegeri privind modul de întocmire al anexei nr. 9 din formularul tipizat. Pentru a uşura completarea acesteia, invităm persoanele interesate să se adrese la sediile RADET Constanţa situate în Str. Dumitru Lemnea nr. 1-3 (zona Trocadero) şi Str. Brizei nr. 18, Bl. FD8 (zona Poarta 6). Pentru informaţii privind caracteristicile contoarelor de energie termică , vă stăm la dispoziţie cu informaţii la sediul RADET din str. Brizei nr. 18, sector contorizare , telefon : 0341461250.
- Informăm consumatorii că in condominiile în care gradul de deconectare de la sistemul centralizat este peste 75-80% (au mai rămas cca. 2-3 apartamente conectate) este foarte probabil să numai existe posibilităţi tehnice de furnizare a agentului termic, motiv pentru care invităm asociaţiile de proprietari /locatari ca, în calitate de parte contractantă în relaţia cu RADET Constanţa să ne solicite în sezonul cald sprijin pentru deconectarea acestor apartamente fără a se urma procedura stabilită, având în vedere forta majoră care a dus la această situaţie. Pentru aceste cazuri RADET Constanţa analizează posibilitatea anulării taxelor de eliberare a avizului de deconctare în valoarea de 160 lei şi a celei de constatare şi executare a deconectării de 510 lei. Suma rezultată din anularea taxelor respective ar fi un ajutor financiar pentru achiziţionarea unei surse alternative de încălzire pentru proprietarii de apartamente ce se află în situaţiile menţionate mai sus.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii