Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:49 24 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice - Luni, 30 August 2010

ro

30 Aug, 2010 22:44 1399 Marime text

În acest weekend sucursala Electrocentrale Constanţa (CET Palas), a transmis un comunicat prin care anunţă stadiul lucrărilor de revizie anuală a magistralelor proprii CET. Asfel, încă de vineri seară, 27 august a.c., CET a demarat umplerea unei porţiuni din Magistrala nr. 1 Urban. Este vorba de un segment cuprins între zona Parc Gară C.F. şi Bld. 1 Decembrie / str. Bucureşti. Sâmbătă, 28 august a.c., spre seară CET a umplut cu agent termic o altă porţiune din Magistrala nr. 1 Urban. De această data a fost vorba de segmentul cuprins între bld. 1 Decembrie 1918 / str. Bucureşti şi bld. Alexandru Lăpuşneanu / str. Nicolae Iorga. Au devenit asfel funcţionabile punctele termice: 73, 76, 125, 127, 126, 112,113, 114, 107, 105, 108, 25, 42, 17,23, 24,22 şi 18. Duminică, 29 august a.c. au fost realimentate punctele termice 59, 74 şi 75 ( zona Casa de Cultură ).

În ceea ce priveşte realimentarea zonelor Centru şi Peninsulă, CET Palas a finalizat revizia instalaţiei însa umplerea reţelei şi implicit începerea furnizării agentului termic se va efectua dupa primirea permisiunii din partea Primariei Constanţa ( se derulează lucrarile de „Refacere terasament strada Traian").

Pentru Magistrala nr. 2 lucrările de revizie se află în grafic desfaşurându-se în intervalul 01-10 septembrie urmatoarele puncte termice: 272, 211, 89, 162, 163, 134, 135, 248, 161, 160, 86, 247, 165, 170, 171, 130, 131, 132, 169, 174, 175, 176, 177, 178, 53, 46, 52, 51, 50, 48, 44, 45, 120, 121, 122, 123, 147, 146, 138, 139, 140, 145, 142, 54, 117, 119, 214, 118, 124, 100, 57, 115, 102, 103, 104, 106, 33, 31, 30, 29, 35, 38, 55, 101, 56 şi 116.

În condiţiile în care CET Palas respectă graficul anunţat de execuţie a lucrărilor de revizii, în momentul finalizării acestora, RADET Constanţa va fi în măsură să reia în timp optim furnizarea de apă caldă de consum.

RADET Constanţa recomandă consumatorilor săi, ca în acest interval să verifice instalaţiile proprii şi să acţioneze pentru remedierea acestora. În cazul situaţiilor complexe, consumatorii pot apela la sprijinul Regiei prin Dispeceratul Central - telefon 0241/ 616.792, care funcţionează în regim de program non stop.

Birou Corp Control - Comunicare

Florin RUGINA

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii