Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:30 22 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

RAJA a intervenit cu promptitudine la toate solicitarile primite

ro

08 Jul, 2010 22:13 861 Marime text

RAJA a intervenit cu promptitudine la toate solicitările primite

În urma avizărilor meteo ce anunţă precipitaţii abundente, pentru buna funcţionare a sistemului de alimentare cu apă şi canalizare şi pentru a interveni cu promptitudine în rezolvarea problemelor ce pot apărea, la nivelul societăţii au fost constituite 52 de echipe de intervenţie dotate cu toate utilajele necesare, echipe ce vor asigura permanenţa în toată aceată perioadă.
Asigurăm toţi abonaţii societăţii că RAJA Constanţa va depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemului sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA Constanţa va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
În cursul acestei seri, în urma ploilor, la dispeceratul societăţii s-au primit până acum 14 reclamaţii venite de la diferiţi abonaţi din municipiul Constanţa. Sesizările au venit din zona Far (b-dul 1 Mai, str. Frigului), zona centrală (Str. Republicii aproape de cinematograf), Faleză Nord (str. Ion Raţiu), Km 4 (Ana Ipătescu), Poarta 6 (str. Brizei), Palas (I.C. Brătianu), zona Peninsulară (Str. Doina şi Calatis) şi zona Coiciu (str. Baba Novac şi Poporului). În zonele amintite, din cauza volumului mare de precipitaţii căzute într-un timp foarte scurt, presiunea apelor ajunse în sistemul de canalizare au ridicat la propriu capacele de canalizare de la nivelul căminelor de preluare.
Cele mai multe intervenţii au vizat deblocarea grătarelor pluviale stradale, din zonele amintite mai sus, de diverse mizerii şi resturi menajere, antrenate de apele pluviale. Până la ora actuală nu s-au înregistrat probleme deosebite, iar reprezentanţii societăţii au răspuns cu promptitudine la toate solicitările primite.
Facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.66.44.44.

Purtător de cuvânt
Irina Oprea

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii