SC RAJA SA a demarat campania “Recensământul abonaților”
SC RAJA SA a demarat campania “Recensământul abonaților”
11 Jun, 2014 15:06
ZIUA de Constanta
946
Marime text
Începând de astăzi, 10 iunie 2014, SC RAJA SA a demarat campania “Recensământul abonaților” , atât la nivelul județului Constanța, cât și în celelalte șase județe – Ialomița, Călărași, Ilfov, Dâmbovița, Brașov și Prahova, în localitățile unde societatea noastră asigură serviciile de alimentare cu apă și canalizare. Practic, în această perioadă, zilnic, de luni până sâmbătă inclusiv, echipele RAJA inventariază toți abonații, indiferent de statutul juridic, persoane fizice, asociații sau agenți economici.
Acțiunea demarată are drept scop, din punct de vedere tehnic, inventarierea sistemelor de alimentare cu apă și canalizare. Campania va aduce beneficii evidente clienţilor, putându-se interveni cu promptitudine în cazul unor disfuncționalități ale acestora, ce ar putea conduce la lipsa apei potabile către abonați. Datele tehnice culese din teren, de la nivelul rețelelor secundare de distribuție vor fi introduse în sistemul GIS (sistemul informatic/baza de date electronică). Pe lângă inventarierea tehnică a rețelelor secundare, se va face și o verificare a branșamentelor/racordurilor, căminelor apometrice și a aparatelor de măsură . Totodată, echipele RAJA vor face și o inventariere a abonaților contractuali, urmărind corectitudinea datelor înscrise în contractele de furnizare/prestare servicii de alimentare cu apă și canalizare. Pentru derularea acestei campanii în bune condiții, facem un apel către toți abonații să ne asigure accesul și să ne pună la dispoziție toate datele legate de funcționarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare.
Biroul de presă
Acțiunea demarată are drept scop, din punct de vedere tehnic, inventarierea sistemelor de alimentare cu apă și canalizare. Campania va aduce beneficii evidente clienţilor, putându-se interveni cu promptitudine în cazul unor disfuncționalități ale acestora, ce ar putea conduce la lipsa apei potabile către abonați. Datele tehnice culese din teren, de la nivelul rețelelor secundare de distribuție vor fi introduse în sistemul GIS (sistemul informatic/baza de date electronică). Pe lângă inventarierea tehnică a rețelelor secundare, se va face și o verificare a branșamentelor/racordurilor, căminelor apometrice și a aparatelor de măsură . Totodată, echipele RAJA vor face și o inventariere a abonaților contractuali, urmărind corectitudinea datelor înscrise în contractele de furnizare/prestare servicii de alimentare cu apă și canalizare. Pentru derularea acestei campanii în bune condiții, facem un apel către toți abonații să ne asigure accesul și să ne pună la dispoziție toate datele legate de funcționarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare.
Biroul de presă
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii