Campania Rompetrol „Efix”, cel mai bun viral al anului 2010
Campania Rompetrol „Efix”, cel mai bun viral al anului 2010Campania Rompetrol „Efix”, cel mai bun viral al anului 2010
Campania de promovare a gamei de carburanţi Efix „Concert la injectoare”, dezvoltată de Grupul Rompetrol şi agenţia Odyssey, a fost premiată în cadrul ediţiei din acest an a Galei Internetics cu trei premii – Cel mai bun viral video, Cel mai bun site de promovare pe categoria produselor auto şi Premiul de bronz pentru cel mai bun site de promovare.
„Dezvoltarea internetului şi implicit a canalelor de comunicare aferente, indiferent că vorbim de platformele de sharing video sau audio, reţele de socializare sau forumurile şi blog-uri, au la bază nevoia de comunicare şi de a împărtăşi opinii, păreri şi experienţe. Astfel, campania dezvoltata de Rompetrol pentru consolidarea gamei de carburanţi Efix este o evoluţie firească şi face trecerea de la o promovare preponderent prin canalele clasice de comunicare la companii integrate dedicate mediului online”, declară Mihai Dinculescu, brand building manager Grupul Rompetrol.
Clipul câştigător, „Concert la injectoare”, reprezintă o demonstraţie muzicală mai puţin obişnuită, oferită de angajaţii unui atelier auto, sub pretextul că motorul alimentat cu Efix are injectoarele atât de curate încât „poţi să cânţi la ele”. In acest mod sunt dovedite încă odată atributele care au consacrat gama Efix în rândul clienţilor Rompetrol dar şi a publicului larg: protejarea şi optimizarea funcţionării motorului, curăţarea depunerilor şi protejarea împotriva coroziunii.
Spotul are în prezent peste 415.000 de vizualizări online, în mai puţin de 2 luni de la lansare, iar site-ul dedicat campaniei, www.efix.ro, a consemnat peste 170.000 de afişări de la iniţierea campaniei. În plus, „Concert la Injectoare” a fost susţinut si de 16.000 de utilizatori ai reţelei de socializare Facebook iar 100 de bloguri şi publicaţii online au publicat fiecare cel puţin un articol despre campania dezvoltată de Grupul Rompetrol.
„Rezultatele obţinute de această campanie - numărul de vizitatori, aprecierile comunităţii online şi premiile primite, depăşesc aşteptările noastre şi nu pot decât să ne încurajeze sa mergem mai departe, cu un nou episod sau de ce nu, cu noi campanii pentru alte servicii sau produse ale Grupului Rompetrol”, adaugă Dinculescu.
Grupul Rompetrol este o companie petrolieră multinaţională, cu sediul în Amsterdam, Olanda. Rompetrol îşi desfăşoară operaţiunile principale, de rafinare, petrochimie, retail şi comerţ cu produse petroliere, în Europa de Vest (Franţa şi Spania) şi Europa Centrală şi de Est (România, Republica Moldova, Georgia, Ucraina, Bulgaria, Rusia), cât şi în Asia Mijlocie, prin intermediul acţionarului său majoritar, KazMunaiGaz (operaţiuni de explorare şi producţie sau servicii industriale).
Departamentul de Comunicare şi Relaţii Publice
Grupul Rompetrol
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp