Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:40 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Modernizare corp c1, parter si corp c2 p+2e recompartimentari interioare si sarpanta la corp c 1 pod circulabil la corp c2 - sediu administrativ (c1) atelier si vestiare (C2) - 28.02.2012

ro

28 Feb, 2012 00:00 934 Marime text

CONTRACT NR: 31 / 28.02.2012
OBIECT: Modernizare corp c1, parter si corp c2 p+2e recompartimentari interioare si sarpanta la corp c 1 pod circulabil la corp c2 - sediu administrativ (c1) atelier si vestiare (C2)
VALOARE: 169.000,00 Moneda: RON Fara TVA
ATRIBUIT:
EUCASS S.R.L.
Adresa postala: STR. CPT. PAPADOPOL NR. 14 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900225 , Romania , Tel. 0241551511 , Email: eucass@yahoo.com , Fax: 0241551511

Anunt de atribuire numarul 122791/27.03.2012

Tip legislatie: OG 34

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTA
Adresa postala: BRAVILOR, NR.1, CONSTANTA , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900270 , Romania , Punct(e) de contact: NICOLETA GULA , Tel. +40 241625055 , Email: nicoletaachizitii@yahoo.com , Fax: +40 241623913

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Organism de drept public

Activitate (activitati)

- Sanatate

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta

Modernizare corp c1, parter si corp c2 p+2e recompartimentari interioare si sarpanta la corp c 1 pod circulabil la corp c2 - sediu administrativ (c1) atelier si vestiare (C2)

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Lucrari

Executarea

Locul principal de executare: la sediul achizitorului

Codul NUTS: RO223 - Constanta

II.1.3) Anuntul implica

II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Modernizare cladiriii ce apartine Serviciului de Ambulanta judetean Constanta consta suplimentarea si marirea spatiilor cu destinatia birouri, suplimentarea grupurilor sanitare si modificarea inaltimii sarpantei corpului C2 si o noua dispunere a ferestrelor la corpul C2.

II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)

II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)

II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor

170.000 RON

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Negociere fara anunt de participare

Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:

  • Noi lucrari / servicii, constituind o repetare a lucrarilor / serviciilor existente si solicitate in conformitate cu conditiile stricte conforme cu cele stabilite in directiva

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI

Contract nr: 31
Denumirea: "MODERNIZARE CORP C1,PARTER SI CORP C2 P+2E RECOMPARTIMENTARI INTERIOARE SI SARPANTA LA CORP C 1 POD

V.1) Data atribuirii contractului 28.02.2012

V.2) Numarul de oferte primite 1

V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

EUCASS S.R.L.
Adresa postala: STR. CPT. PAPADOPOL NR. 14 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900225 , Romania , Tel. 0241551511 , Email: eucass@yahoo.com , Fax: 0241551511

V.4) Informatii privind valoarea contractului

Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 170.000,00 Moneda: RON Fara TVA

Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 169.000,00 Moneda: RON Fara TVA

Numarul de luni: 20

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat

Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Cai de atac

VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac

TRIBUNALUL CONSTANTA - SECTIA COMERCIALA
Adresa postala: STR. TRAIAN, NR. 31 , Localitatea: CONSTANTA , Cod postal: 900746 , Romania , Tel. +40 241551343 , Email: abuzelan@just.ro , Fax: +40 241610241

Organismul competent pentru procedurile de mediere

VI.3.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTA
Adresa postala: STR. BRAVILOR, NR.1 , Localitatea: CONSTANTA , Cod postal: 900270 , Romania , Tel. +40 241623913 , Email: nicoletaachizitii@yahoo.com , Fax: +40 241623913

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

23.03.2012 08:54

 

 

 

 

 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii