Nou chestionar de evaluare online privind satisfacţia contribuabililor
Nou chestionar de evaluare online privind satisfacţia contribuabililorRef: Nou chestionar de evaluare online privind satisfacţia contribuabililor
Serviciul Public de Impozite şi Taxe (S.P.I.T.) Constanţa a actualizat şi îmbunătăţit, la începutul acestui an, chestionarul de evaluare online privind măsurarea gradului de satisfacţie al contribuabililor.
Noul formular electronic se găseşte pe site-ul www.spit-ct.ro, butonul „CHESTIONAR DE EVALUARE“ şi cuprinde opt întrebări care să conducă la măsurarea gradului de satisfacţie a cerinţelor constănţenilor care au beneficiat de serviciile S.P.I.T. şi o rubrică privind sugestiile contribuabililor pentru îmbunătăţirea serviciilor instituţiei.
Amintim că aceste chestionare completate sunt monitorizate permanent iar sugestiile formulate sunt analizate de managementul instituţiei în vederea identificării potenţialelor propuneri de îmbunătăţire a serviciilor pentru contribuabili.
Activitatea de monitorizare a satisfacţiei contribuabililor cu privire la calitatea serviciilor instituţiei a fost iniţiată la sfârşitul anului 2007 prin completarea formularelor pe suport de hârtie la ghişeele agenţiilor fiscale şi din anul 2009, în format electronic, pe site-ul instituţiei www.spit-ct.ro.
În prezent, chestionarele de evaluare sunt completate doar pe site-ul instituţiei, la nivelul locaţiilor instituţiei contribuabilii putând lăsa în cutiile special amenajate sugestii privind îmbunătăţirea activităţii instituţiei.
Director Executiv
Virginia Uzun
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp