Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:23 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Canalul TV Paprika îşi lansează propria revistă, TV Paprika Magazin

ro

05 Jul, 2011 15:01 1215 Marime text

Canalul TV Paprika îşi lansează propria revistă, TV Paprika Magazin

Marţi, 5 iulie, canalul TV Paprika împreună cu Corporate Media Publishing lansează revista culinară TV Paprika Magazin. Inserată o dată la două luni în revista Domus, ea poate fi găsită la chioşcurile din toată ţara.

Noua publicaţie reprezintă o incursiune exotică în bucătăriile lumii şi prezintă ingrediente de sezon, reţete spectaculoase ale unor bucătari renumiţi şi informaţii utile despre restaurantele, pieţele sau magazinele cu delicatese din România.

“TV Paprika Magazin are ca scop în primul rând popularizarea principiului după care se ghidează şi canalul TV Paprika: gătitul şi stilul de viaţă sănătoase. Astfel, revista cuprinde reţete simple, cu timpi scurţi de gătire, cu ingrediente proaspete şi sănătoase, reportaje despre gastronomia românească şi internaţională, precum şi recomandări privind cele mai atrăgătoare restaurante şi terase ale Bucureştiului. Revista nu este destinată numai iniţiaţilor, ci şi începătorilor entuziaşti în ale gătitului”, declară Diana Bogdan, redactorul şef. 

Alături de Domus, TV Paprika Magazin se distribuie într-un tiraj de 22.000 de exemplare. Cititorii au ocazia să achizitioneze gratuit primul număr al publicaţiei, achitând doar preţul revistei de decoraţiuni interioare.

“TV Paprika Magazin înseamnă modul cel mai plăcut şi mai eficient prin care ne putem spori interactivitatea cu publicul nostru.
Noi privim apariţia revistei ca pe un mod prin care intenţionăm să aducem un plus de valoare telespectatorilor canalului nostru. Cei care sunt cu adevărat pasionaţi de arta culinară, de diversitatea bucătăriilor internaţionale, vor simţi din plin aportul unei astfel de publicaţii.
Odată cu lansarea revistei, ne aşteptam ca postul TV să se apropie şi mai mult de publicul său, să devină aşa cum l-am dorit mereu - un membru drag şi de mare ajutor familiei. În fond, TV Paprika însemnă O Felie de Fericire”, adaugă Anda Mânza, Country Manager Chello Networks.

De la reţete rafinate, ce impresionează de fiecare dată şi până la cele practice, uşor de gătit şi mereu gustoase, cele 76 de pagini ale publicaţiei alcătuiesc o adevarată enciclopedie gastronomică. Vom descoperi tradiţii culinare reprezentative pentru regiunile ţării noastre, cât şi delicii adunate din multe colţuri ale lumii. Bineînţeles, nu vor lipsi nici prezentările celor mai recente seriale difuzate pe postul cu acelaşi nume.

„TV Paprika este unul dintre love mark-urile Chello Central Europe şi ne dorim ca telespectatorii nostri să îl perceapă ca atare. Mâncarea apropie oamenii, masa fiind un prilej pentru socializare, împrietenire, timp petrecut cu familia. Revista devine astfel următorul pas firesc pentru a ne apropia de inimile oamenilor”, completează Oana Păunescu, Channel Manager TV Paprika.

Datorită emisiunilor sale extrem de atractive, acest canal a devenit brandul cel mai puternic din Europa al programelor culinare. Lansat în România în octombrie 2008, acesta face parte din portofoliul de canale tematice Chello Central Europe.
Cu o durată zilnică de emisie de 16 ore, TV Paprika este singurul canal local cu tematică gastronomică. Printre starurile internaţionale care fac show-uri de excepţie, îi regăsim pe Jamie Oliver, Nigella, Gordon Ramsay, Ainsley Harriott, Rachel Allen, Martha Stewart şi mulţi alţi bucătari celebri.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii