Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:07 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Descoperă cum să fii verde în 80 de zile cu Minimax

ro

12 Nov, 2010 17:16 1164 Marime text
Înscrieriile pentru campania Descoperă cum să fii verde în 80 de zile cu Minimax continuă!

Pe parcursul a două luni, Minimax desfasoară o campanie, la nivel naţional, de conştientizare a importanţei protejării mediului, pentru cei mici. Proiectul derulat până la sfârşitul lunii noiembrie are loc în şcolile generale din toată ţara.

Sub îndrumarea învăţătorilor şi a profesorilor, copiii pot lua parte la numeroase activităţi educative şi distractive, în scop ecologic. Împreună au ocazia să construiască din ambalaje reciclabile unul din personajele Minimax - Mini, Max, Cuţulache sau Pisicuţa.

Astfel, micuţii sunt aşteptaţi să-şi demonstreze creativitatea şi să înveţe, într-un mod distractiv şi relaxant, lucruri noi despre protejarea naturii. La final, fiecare clasă va trimite poze cu lucrarea realizată, având şansa să câştige unul din sutele de premii puse în joc.

Cadourile sunt în aşteptare pentru a fi oferite tuturor copiilor înscrişi în competiţie. Micii ecologisti vor fi recompensaţi pentru eforturile depuse cu cărţi, rame ecologice şi o excursie pentru întreaga clasă.

Pozele cu îndrăgitele personaje, confecţionate din materiale reciclabile, vor fi trimise până la data de 22 noiembrie la O.P.30, C.P.62, Bucureşti sau la adresa de e-mail: raluca@zmn.ro.

După evaluarea lucrărilor, cele mai reuşite dintre ele vor fi premiate şi postate pe pagina web: www.minimaxro.tv.

Prin această campanie, Minimax urmăreşte să se implice activ în educarea celor mici, în spiritul unui comportament ecologic, pornind de la activităţi amuzate, inspirate chiar de protagonistii celor mai cunoscute seriale de la Minimax.


Acţiunea este sustinută şi la TV prin difuzarea în prime-time pe postul Minimax a unor seriale de succes şi filmuleţe pe diverse teme ecologice: Bindi, fetiţa junglei, A fost odată... pământul nostru, Prietenul meu Boo, Chumballs.

Minimax sprijină acţiunile de dezvoltare şi educare a copiilor, fiind de-a lungul timpului implicat în numeroase acţiuni sociale;Caravana Minimax şi campania Placerea Lecturii fiind două astfel de exemple.

Mai multe detalii puteţi găsi pe site-ul: www.minimaxro.tv

Minimax - Divertisment ca în poveşti!

Mulţumim partenerilor: Ministerul Mediului şi Pădurilor, Asociaţia Şcoli pentru un viitor verde, Editura Litera şi www.erfi.ro.

***

Despre Minimax:

Lansat în 1999, Minimax este primul canal cu tematică pentru copii din Europa Centrală şi de Est. Obiectivul său principal este să difuzeze programe educaţionale, non-violente, care transmit valori şi distrează copiii cu vârste între 2 şi 12 ani. În programele destinate copiilor mai mari se pune accentul pe aventură şi pe evenimente specifice vârsei lor. Minimax transmite 14 ore pe zi (în intervalul 6:00 - 20:00) cele mai noi desene animate, iar duminica după-amiază sunt difuzate filme de animaţie despre familie şi prietenie.

În iunie 2001 Minimax a intrat pe piaţa din România, iar începand cu iulie 2007 canalul este achiziţionat de Chello Central Europe, parte a Chellomedia Group.

www.minimaxro.tv

Despre Chello Zone:

Chello Zone este filială a companiei internaţionale de media Chellomedia, parte a Liberty Global Inc., cel mai important operator de cablu internaţional din lume.

Unul dintre liderii internaţionali şi creator al canalelor tematice de televiziune, Chello Zone operează în Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia. Compania deţine şi produce un portofoliu de şase branduri de canale consolidate: Zone Reality, Zone Romantica, Zone Club, Zone Fantasy şi Extreme Sports Channel. Audienţa Chello Zone vine din peste 155 milioane de locuinţe, din mai bine de 100 ţări şi este difuzată în 23 de limbi. Chello Zone lucrează îndeaproape cu parteneri de programare internaţionali pentru a crea şi opera canale de calitate, incluzând canalul pentru copii preşcolari, JimJam, cu Hit Entertainment, şi canalul dedicat gastronomiei, Food Network, cu Scripps Networks Interactive. Chello Zone a înfiinţat, deasemenea, o societate mixtă cu CBS Studios International pentru un portofoliu de şase canale britanice de divertisment, printre care CBS Drama, CBS Action, CBS Reality şi Zone Horror.

Difuzând seriale moderne, documentare captivante, filme artistice, soap opera, sport, drame şi emisiuni lifestyle, canalele Chello Zone sunt pe gustul tuturor. Canalele de televiziune sunt complementate de brevete inovative, tehnologii interactive şi co-producţii, difuzate in format video online si pe mobil, precum si productii speciale, realizate la cerere.

Pentru mai multe informaţii, va rugam vizitaţi: www.chellozone.com

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii