Pro Tv, lider absolut de audienta si in 2010
Pro Tv, lider absolut de audienta si in 2010Stirile ProTV de la ora 19:00, prezentate de Andreea Esca, iar in week-end de Oana Andoni, au condus detasat in 99,7% dintre editiile difuzate in perioada 1 ianuarie - 30 decembrie 2010. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Stirile Pro Tv de la ora 19.00 au inregistrat o audienta medie de 7,6 puncte de rating si 27,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 3,3 puncte de rating si 12.0% cota de piata. Situatia ramine neschimbata si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv se claseaza tot pe primul loc cu 9,0 puncte de rating si 25,5% cota de piata, la distanta mare de Antena 1 care obtinea doar 4,9 puncte de rating si 13,8% cota de piata.
Romanii si-au inceput diminetile in 2010 tot cu ProTV. Stirile de la ora 07:00, prezentate de Andreea Liptak si Mihai Dedu, dar si stirile diminetilor de week-end prezentare de Iulia Vintur au fost lider de audienta in fiecare editie, fara nici o exceptie. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Stirile Pro Tv de la ora 07.00 au inregistrat o audienta medie de 3,3 puncte de rating si 30,0% cota de piata, dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 1,6 puncte de rating si 14,2% cota de piata. Diferenta se pastreaza si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv ocupa pozitia fruntasa cu 3,9 puncte de rating si 29,0% cota de piata, mai mult decit dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 1,6 puncte de rating si 12,1% cota de piata.
De asemenea, Stirile ProTV de la ora 13.00 prezentate de Daniel Nitoiu au condus detasat in aproape 90 % din editiile acestui an. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani din mediul urban Pro Tv obtinea in timpul Stirilor de la ora 13.00 o audienta medie de 2,4 puncte de rating si 19,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra 1,4 puncte de rating si 10,8% cota de piata. In ceea ce priveste audienta inregistrata de Pro Tv pe publicul din mediul urban, Pro TV se afla tot pe locul I cu 3,0 puncte de rating si 17,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 se situa pe locul al doilea cu 1,7 puncte de rating si 10,3% cota de piata.
Iar Stirile de la ora 17:00, prezentate de Monica Dascalu, au fost si ele lider de audienta aproape zi de zi. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani Pro Tv s-a clasat pe pozitia fruntasa cu o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 21,7% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 2,4 puncte de rating siu 12,8% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Stirile Pro Tv de la ora 17.00 au fost lider de audienta, Pro Tv clasindu-se pe primul loc cu 5,6 puncte de rating si 21,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 3.5 puncte de rating si 13,7% cota de piata.
La fel de urmarite au fost si Stirile noptii, prezentate de Amalia Enache si Cristian Leonte care au inregistrat la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 3,8 puncte de rating si 15,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 2,2 puncte de rating si 9,0% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Stirile noptii s-au clasat pe primul loc cu 3,2 puncte de rating si 11,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea 2,2 puncte de rating si 8,1% cota de piata.
Tot prima optiune a publicului au fost si Stirile ProTv din sport prezentate de
Raluca Arvat, Corina Caragea sau Vadim Vajeu care au adus pentru Pro Tv o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 21,6% cota de piata, aproape de 3 ori mai mult fata de Antena 1 care obtinea doar 2,7 puncte de rating si 9,1% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv si-a mentinut pozitia de lider cu 6,9 puncte de rating si 18,2% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 3,4 puncte de rating si 8,8% cota de piata.
Atit meciurile difuzate in cadrul Cupei Romaniei cit si cele difuzate si in Europa
League i-au tinut pe telespectatori in fata televizoarelor comutate pe ProTv.
Toate cele 11 meciuri difuzate in competitia „Cupa Romaniei" au fost lider de audienta in 91% din transmisiunile difuzate. Asa se face ca meciurile difuzate in cadrul acestei competitii au adus pentru publicul comercial din mediul urban cuprins intre 18-49 de ani o audienta medie de 8,6 puncte de rating si 23,9% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 4,5 puncte de rating si 12,5% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv si-a mentinut pozitia de lider cu 9,1 puncte de rating si 21,2% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 5,2 puncte de rating si 12,2% cota de piata.
La fel s-a intimplat si in cazul celor 14 meciuri difuzate in competitia „Europa League" care au fost lider de audienta toate transmisiunile difuzate. Asa se face ca meciurile difuzate in cadrul „Europa League" au adus pentru publicul comercial din mediul urban cuprins intre 18-49 de ani o audienta medie de 10,8 puncte de rating si 31,9% cota de piata, aproape triplu fata de Antena 1 care obtinea doar 3,5 puncte de rating si 10,3% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv si-a mentinut pozitia de lider cu 11,4 puncte de rating si 28,8% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 3,4 puncte de rating si 8,7% cota de piata.
Si reportajele si anchetele difuzate in cadrul emisiunii "Romania, te iubesc", i-au tinut pe romani in fata televizoarelor. Emisiunea prezentata de Cristian Leonte a inregistrat la nivelul publicul din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 3,4 puncte de rating si 11,9% cota de piata, propulsind emisiunea pe primul loc, inaintea Antenei 1 care avea doar 3,3 puncte de rating si 11,5% cota de piata.
Pentru ca orice viata merita o noua sansa, emisiunea „Frumusete pe muchie de cutit" a redat sperantele si increderea in sine tuturor celor care au ales sa spuna adio complexelor si nesigurantei. Transformarile suferite de participantii la „Frumusete pe muchie de cutit" au adus pentru Pro Tv in 2010 o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 17,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat in intervalul orar in care a fost difuzata emisiunea doar 4,9 puncte de rating si 13.4% cota de piata. Tot pe locul I se afla emisiunea si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv inregistra 5,8 puncte de rating si 13,0% cota de piata, iar Antena 1 doar 4,4 puncte de rating si 10,0% cota de piata
In ceea ce priveste divertismentul marca ProTV acesta s-a plasat in topul preferintelor telespectatorilor. Fie ca a fost vorba despre Catalin Maruta cu "Happy Hour", Land Of Jokes, Serviciul Roman de Comedie, Dansez pentru tine"si serialele "State de Romania" sau „Mostenirea", telespectatorii au ales sa urmareasca productiile Pro Tv.
Emotia, energia si eleganta emisiunii "Dansez pentru tine" au facut din ProTV favoritul incontestabil al serilor de vineri. Prezentata cu talent si gratie de Stefan Banica si Iulia Vantur
emisiunea a condus detasat in topul audientelor, editie de editie. Cu o
audienta medie de 7,7
puncte de rating si o cota de piata de 27,2% „Dansez pentru tine" s-a
instalat confortabil in fruntea clasamentului in ceea ce priveste
publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de
ani, fiind urmata
la distanta mare de Antena 1 cu doar 3,6 puncte de rating si o cota de
piata de 12,5%. Diferenta este si mai mare la nivelul publicului din
mediul urban cind Pro Tv obtine o audienta medie de 8,3 puncte de rating
si 24,9%
cota de piata, iar Antena 1 se afla la distanta mare de prima clasata cu
3,5 puncte de rating si 10,7% cota de piata.
Catalin Maruta are motive sa fie happy pentru ca cifrele de audienta inregistrate de emisiunea Happy Hour l-au propulsat direct in topul audientelor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, emisiunea Happy Hour a avut o audienta medie de 4,1 puncte de rating si o cota de piata de 18,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 a reusit in acel interval orar 3,2 puncte de rating si 14,4% cota de piata.
Stapini peste serile de duminica au fost Serviciul Roman de Comedie si Land of Jokes. "Cele doua emisiuni Divertis au smuls nu numai hohote de râs, ci si audiente pe masura. Pro Tv a fost lider de audienta atat pe intreg publicul din mediul urban, cat si pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani din mediul urban.
Astfel, Serviciul Roman de Comedie a inregistrat pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 5,6 puncte de ranting si 14,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra 3,8 puncte de rating si 10,1% cota de piata. Pe intreg publicul din mediul urban, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta de 6,1 rating si 14,1 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a inregistrat in acelasi interval orar 4,3 puncte de rating si 10,0% cota de piata.
Si Land of Jokes este campion la audiente,cind pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani ProTv a obtinut 6,2 puncte de rating si 15,5% cota de piata, mai mult decit Antena 1 care s-a plasat pe pozitia a doua cu 5,4 puncte de rating si 13,5% cota de piata. Pe intreg publicul din mediul urban, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta de 7,0 rating si 15,1 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1 care a inregistrat in acelasi interval orar 5,7 puncte de rating si 12,1% cota de piata.
La rindul lui, „State de Romania" a fost si el rege al audientelor, serialul plasindu-se pe primul loc in preferintele telespectatorilor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „State de Romania" a avut in 2010 o audienta medie de 4,5 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 3,4 puncte de rating si 10,5% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „State de Romania" a detinut suprematia cu o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 11,4% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut doar 3,1 puncte de rating si 8,7% cota de piata.
Serialul „Mostenirea" se afla si el in topul audientele, iar cifrele inregistrate pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani arata sustin ca ProTv a inregistrat in timpul difuzarii serialului o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 13,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 avea doar 3,3 puncte de rating si 10,8% cota de piata.
Si emisiunea „Serviti, va rog" difuzata pe perioada verii s-a plasat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „Serviti, va rog" a avut in 2010 o audienta medie de 4,9 puncte de rating si o cota de piata de 18,6%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 3,3 puncte de rating si 12,6% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „Serviti, va rog!"" a detinut suprematia cu o audienta medie de 4,5 puncte de rating si 13,5% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut 3,8 puncte de rating si 11,5% cota de piata.
Si cele 3 editii ale emisiunii „As vrea eu" i-au cucerit pe telespectatorii ProTv, care au urmarit fiecare editie in parte. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „As vrea eu" a avut in 2010 o audienta medie de 6,2 puncte de rating si o cota de piata de 17,3%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 4,5 puncte de rating si 12,5% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „As vrea eu"" a detinut suprematia cu o audienta medie de 5,8 puncte de rating si 13,4% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut 4,6 puncte de rating si 10,5% cota de piata.
Si amatorii de filme au urmarit ProTV. Dintre cele mai vizionate 100 de productii
cinematografice ale acestui an, nu mai putin de 99 au fost difuzate de ProTV.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp