Suporterii devotaţi, marii câştigători ai Cupei României Timişoreana!
Suporterii devotaţi, marii câştigători ai Cupei României Timişoreana!Bucureşti, 31 mai. Timişoreana, sponsorul principal al Cupei României, este aproape de cei mai devotaţi suporteri. Susţinem cu mândrie cea mai spectaculoasă competiţie fotbalistică din România, iar anul acesta am premiat suporterii, jurnaliştii şi bloggerii care au demonstrat că Fotbalul Adevărat înseamnă pasiune, dedicare şi fair-play.
Conduşi de rezultatele echipelor favorite, suporterii s-au dovedit la fel de importanţi ca şi jucătorii, iar anul acesta Timişoreana i-a recompensat pe măsură. De pe 1 aprilie până pe 27 mai s-au pus în joc 3 maşini ale suporterului (Skoda Octavia Combi), 10.000 de mingi semnate de legende, 5.000 de tricouri şi 240.000 de PET-uri de 2 litri de bere. Pentru a intra în concurs, participanţii s-au înscris folosind codurile unice de pe fiecare ambalaj Timişoreana.
Pe lângă sutele de mii de suporteri care au fost premiaţi deja pentru devotamentul lor, legendele Fotbalului Adevărat, Ilie Balaci, Silviu Lung şi Miograd Belodedici, au extras cei trei mari câştigători ai campaniei "Suporterii devotaţi câştigă". Câştigătorii celor 3 Skoda Octavia Combi, Costel Leu, Gicuţa Balaşa şi George Ghineţ, au fost prezenţi la Finala Cupei Timişoreana care s-a desfăşurat pe Arena Naţională, unde au fost premiaţi de legende.
Jurnaliştii au căutat cele mai interesante poveşti de Fotbal Adevărat
În paralel, Timişoreana a lansat o provocare pentru toţi jurnaliştii din România, de a găsi cele mai frumoase poveşti ale suporterilor. Iniţiativa a fost un real succes: peste 25 de texte au fost publicate de jurnaliştii din întreaga ţară în perioada 17 aprilie - 20 mai.
"Avem bucuria să premiem un jurnalist care a crezut în pasiune, dedicare şi fair-play. Textul, Recviem pentru caii dunăreni din Gazeta Sporturilor, este o poveste care într-adevăr merită să fie auzită în toată ţara. Îl felicit în numele Timişoreana pe Gabriel Berceanu pentru articolul cu care a obţinut locul întâi în concurs! De asemenea, ne bucurăm că Radu Paraschivescu ne-a ajutat să alegem cele mai bune articole", a spus Ştefan Teodorescu, Volume Brands Director URSUS Breweries.
Pentru ocuparea locului întâi, Gabriel Berceanu a primit un laptop şi o cameră foto. Textul său poate fi citit aici: http://blogsport.gsp.ro/gabrielberceanu/2012/05/20/recviem-pentru-caii-dunareni/. Lista întreagă a articolelor înscrise o puteţi vizualiza aici: http://www.beretimisoreana.ro/fotbal-adevarat/cauza/povesti-fotbal-adevarat/
Bloggerii au publicat cele mai frumoase amintiri legate de fotbal
În perioada 24 aprilie - 19 mai, bloggerii au avut ocazia să participe la o competiţie dedicată, în care au fost invitaţi să scrie un text despre Fotbalul Adevărat şi valorile acestuia.
Toţi cei înscrişi au primit votul publicului, iar final Andreea Daniela Călin a câştigat premiul cel mare: o maşină de scris cu USB pentru textul: http://www.beretimisoreana.ro/concurs-bloggeri/articol/cum-a-ajuns-fotbalul-sa-conteze-pentru-mine_anfreutza8520_1335349231/.
Cupa Virtuală a strâns peste 16.000 de fani pe www.fotbaladevarat.ro!
Site-ul campaniei, www.fotbaladevarat.ro, a fost locul de desfăşurare a Cupei Virtuale Timişoreana, o competiţie similară Cupei României, dar disputată în mediul online. Meciurile virtuale s-au desfăşurat în sistem eliminatoriu, fanii echipelor trebuind să adune puncte pentru ca favoriţii să avanseze în competiţie. La final, Dinamo Bucureşti a avut cei mai mulţi susţinători online, câştigând atât Cupa Virtuală, dar şi Cupa României pe terenul de fotbal. Pe toată durata Cupei Virtuale, 16.248 suporteri au încărcat 155.048 de dovezi de devotament pentru Fotbalul Adevărat.
Campania a cuprins actiuni integrate de comunicare trade, ATL, PR şi digital si a fost administrată de echipa Timişoreana, împreuna cu agenţiile: GMP, HEAT Advertising, Mediascope, GreenPixel si 2activePR.
Despre Timişoreana
Fabricată încă de la 1718, berea Timişoreana aduce cu sine experienţa şi tradiţia maeştrilor berari ce şi-au lăsat amprenta peste ani. Timişoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.
De-a lungul timpului, gustul său inconfundabil a fost recunoscut de specialişti - distincţii foarte vechi atestă acest lucru: bronz la expoziţia din Budapesta (1855), argint la expoziţia din Timişoara (1891) sau Grand Prix-ul expoziţiei din 1908.
În ultimii ani, Timişoreana a fost premiată cu aur şi distincţia Champion Lager Trophy în 2007 şi cu argint în 2008 la Australian International Beer Awards, al 2-lea concurs ca importanţă din lumea berii, iar la World Beer Championship în Statele Unite, a primit medaliile de argint (2007 şi 2008).
Despre Ursus Breweries
URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Compania are sediul central în Bucureşti şi deţine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, având peste 1.500 de angajaţi. Mărcile URSUS Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd's, Stejar, Pilsner Urquell, Miller.
SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţională de mărci locale cu poziţii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow şi Tyskie. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp