Nicușor Dan îi cere lui Sorin Oprescu să facă un parteneriat cu CNADNR pentru șoseaua de centură a Capitalei
Nicușor Dan îi cere lui Sorin Oprescu să facă un parteneriat cu CNADNR pentru șoseaua de centură a Capitalei
01 Sep, 2015 21:31
ZIUA de Constanta
1805
Marime text
Nicușor Dan, președintele Grupului de Inițiativă al Uniunii Salvați Bucureștiul (USB), îi cere lui Sorin Oprescu să încheie un parteneriat cu Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), în vederea finalizării lucărilor la șoseaua de centură a Capitalei.
« În cei 7 ani de mandat nu l-am văzut măcar o dată pe Sorin Oprescu să se ducă să bată la ușă la Guvern sau la Ministerul Transporturilor ca să ceară finalizarea şoselei de centură a Capitalei, pentru a fluidiza traficul din București. Vorbește de 7 ani încoace de autostrada suspendată, face pasaje rutiere care doar mută aglomerația dintr-un punct în altul al orașului, dar nu a mișcat niciun deget pentru a rezolva traficul infernal de pe șoseaua de centură, o problemă de infrastructură majoră pentru Capitală. Îi solicit public lui Sorin Oprescu să facă un parteneriat între Primăria Generală a Capitalei și CNADNR, pentru a putea susține cu bani din bugetul primăriei rezolvarea unei probleme de trafic vitală pentru București », susține Nicușor Dan.
Președintele Grupului de Inițiativă al USB subliniază că în ultimii opt ani s-a realizat doar un sfert din lucrările necesare pentru modernizarea variantei ocolitoare a Bucureștiului, deoarece atât guvernanții, cât și conducerea Primăriei nu au considerat o prioritate rezolvarea problemelor de trafic din Capitală, în condițiile în care șoseaua de centură este cea mai aglomerată șosea din România.
« Premieri, miniștri, primari, toți au promis că vor face demersuri pentru finalizarea lucrărilor la șoseaua de centură a Capitalei, dar am rămas deocamdată doar cu promisiunile, traficul în București fiind un coșmar pe care locuitorii Capitalei sunt obligați să-l trăiască zilnic. Un primar preocupat de problemele locuitorilor Capitalei trebuia să rezolve această situație în cei 7 ani petrecuți la Primăria Generală, dar din păcate Sorin Oprescu a fost preocupat mai mult de proiecte fanteziste decât de a asigura condiții decente de trai în București. Tocmai de aceea îi solicit ca măcar acum, în al 12-lea ceas, să facă ceva concret pentru bucureșteni și să încheie parteneriatul cu CNADNR, în vederea finalizării lucrărilor la șoseaua de centură într-un termen rezonabil », afirmă Nicușor Dan.
Reamintim că reabilitarea și lărgirea șoselei de centură a Capitalei se dezbat încă din anul 2002 la Ministerul Transporturilor și Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), dar primele lucrări de extindere au început abia în 2007. Până acum, după 8 ani de lucrări și după 400 de milioane de lei investiți, doar 20 de kilometri au fost reabilitați și lărgiți la 4 benzi, circa un sfert din totalul lucrărilor.
Departamentul de Comunicare al USB
« În cei 7 ani de mandat nu l-am văzut măcar o dată pe Sorin Oprescu să se ducă să bată la ușă la Guvern sau la Ministerul Transporturilor ca să ceară finalizarea şoselei de centură a Capitalei, pentru a fluidiza traficul din București. Vorbește de 7 ani încoace de autostrada suspendată, face pasaje rutiere care doar mută aglomerația dintr-un punct în altul al orașului, dar nu a mișcat niciun deget pentru a rezolva traficul infernal de pe șoseaua de centură, o problemă de infrastructură majoră pentru Capitală. Îi solicit public lui Sorin Oprescu să facă un parteneriat între Primăria Generală a Capitalei și CNADNR, pentru a putea susține cu bani din bugetul primăriei rezolvarea unei probleme de trafic vitală pentru București », susține Nicușor Dan.
Președintele Grupului de Inițiativă al USB subliniază că în ultimii opt ani s-a realizat doar un sfert din lucrările necesare pentru modernizarea variantei ocolitoare a Bucureștiului, deoarece atât guvernanții, cât și conducerea Primăriei nu au considerat o prioritate rezolvarea problemelor de trafic din Capitală, în condițiile în care șoseaua de centură este cea mai aglomerată șosea din România.
« Premieri, miniștri, primari, toți au promis că vor face demersuri pentru finalizarea lucrărilor la șoseaua de centură a Capitalei, dar am rămas deocamdată doar cu promisiunile, traficul în București fiind un coșmar pe care locuitorii Capitalei sunt obligați să-l trăiască zilnic. Un primar preocupat de problemele locuitorilor Capitalei trebuia să rezolve această situație în cei 7 ani petrecuți la Primăria Generală, dar din păcate Sorin Oprescu a fost preocupat mai mult de proiecte fanteziste decât de a asigura condiții decente de trai în București. Tocmai de aceea îi solicit ca măcar acum, în al 12-lea ceas, să facă ceva concret pentru bucureșteni și să încheie parteneriatul cu CNADNR, în vederea finalizării lucrărilor la șoseaua de centură într-un termen rezonabil », afirmă Nicușor Dan.
Reamintim că reabilitarea și lărgirea șoselei de centură a Capitalei se dezbat încă din anul 2002 la Ministerul Transporturilor și Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), dar primele lucrări de extindere au început abia în 2007. Până acum, după 8 ani de lucrări și după 400 de milioane de lei investiți, doar 20 de kilometri au fost reabilitați și lărgiți la 4 benzi, circa un sfert din totalul lucrărilor.
Departamentul de Comunicare al USB
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii