Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
20:24 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

17000 de copii din creșele și grădinițele constănțene participă la Proiectul Educațional Național de Educație pentru Valori Joc, Respect și Bucurie

ro

13 Dec, 2022 08:26 1572 Marime text
Educație timpurie. Foto: ISJ ConstantaMiercuri, 14 decembrie 2022, ora 13.30, în incinta Muzeului Militar Național Regele Ferdinand I (str. Prelungirea Liliacului, nr.7-9, Constanța) va avea loc lansarea oficială a Programului Educațional Național de Educație pentru Valori Joc, Respect și Bucurie la nivelul județului Constanța.
 
Potrivit ISJ Constanța, proiectul reprezintă un demers necesar, adecvat la schimbările profunde din societatea românească și din lume, răspuns la una dintre măsurile previzionate de Ministerul Educației privind creșterea calității serviciilor din educația timpurie, respectiv centrarea unei părți a curriculumului național pe dezvoltarea de valori în rândul copiilor.
 

„Grupul țintă al programului îl reprezintă 17.000 de copii cu vârste între 2 și 3 ani, 1100 de cadre didactice din creșele și grădinițele județului Constanta, părinții copiilor implicați în program, precum și adulții care au legătură cu copiii din unitățile de educație timpurie.
 
Astfel, până în anul 2030 se vor derula acțiuni și demersuri cu accent pe dezvoltarea de valori în rândul copiilor preșcolari, valori etice și morale universale care definesc omul și comunitatea din care acesta face parte.
 
Componenetele programului sunt: mamagementul proiectului, activități destinate educării și formării copiilor, informării  și formării indirecte a părinților, activități de formare continuă și de dezvoltare profesională destinate cadrelor didactice din educația timpurie“ - au precizat reprezentanții ISJ Constanța.

 
Potrivit sursei citate, este important ca o societate sănătoasă să fie construită pe modele valoroase. Acestea pot fi prezentate într-o formulă atractivă copiilor de vârstă mică în cadrul unui curriculum adaptat care să aducă o schimbare la nivel atitudinal, atât pentru copiii noștri, cât și pentru părinți și profesori. Crearea unei comunități de învățare reprezintă un exemplu de educație sustenabilă, solidă a afirmat Sorin Mihai, inspector școlar general.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii