A început montarea de șină nouă și aparate noi de cale, în Portul Constanța
A început montarea de șină nouă și aparate noi de cale, în Portul Constanța
08 Jul, 2022 15:16
ZIUA de Constanta
1171
Marime text
În Portul Constanța - PRIORITATEA I - a început montarea de șină nouă și aparate noi de cale, informează reprezentanții CFR Infrastructură.
Pe ambele șantiere (loturile 1 și 2) din Portul Constanța, constructorii au început montarea noilor linii CF și a aparatelor de cale, iar materialele de cale folosite, în cadrul lucrărilor, provin de la furnizori din România și Austria.
Stadiul de execuție al lucrărilor în cadrul Lotului I (Port Zona A și Port Zona B)
- defrișare și curățare vegetație - 98%;
- demontarea suprastructurii existente - 69%;
- excavații în ampriză, până la cota platformei căii - 35%;
- prebalastare linii - 20%;
- 2.800 traverse de beton armat precomprimat - 28% din cantitatea necesară
- montate 4 aparate de cale noi, tip S49E1-300-1:9
- montată linia 1 - Siloz 2
Constructorul este S.C. WIEBE România S.R.L.
Stadiul de execuție la Lotul II (Port Zona B și Port Mol V)
- defrișare și curățare vegetație pe - 90 %;
- demontare linii în procent de - 57%
- excavații în ampriză, până la cota platformei căii – 42%
- montare linie CF - 600 m
- traverse de beton - 1.200 buc
- piatră spartă - 600 tone
- Constructor: S.C. ARCADA COMPANY S.A.
Materiale de cale folosite la lucrări:
- aparate de cale: România/ Buzău
- traverse din beton precomprimat (complet echipate): România, Buzău
- piatră spartă: România/ carierele din Dobrogea
- șină tip S49: Austria
PRIORITATEA I (2 LOTURI) - 35 de linii (13,398 km) și 75 de aparate de cale
Lucrările de reparații și întreținerea a infrastructurii feroviare publice din incinta Portului Constanța au fost stabilite în conformitate cu prevederile Memorandum-ului pentru stabilirea unor măsuri de eficientizare a activității de transport feroviar de marfă din zona Portului Constanța - Măsura 4.1
LOTURI - 35 de linii (13,398 km) și 75 de aparate de cale
LOTUL I (Port Zona A și Port Zona B)
- 19 linii (6.589 km)
- 32 aparate de cale
LOTUL II (Port Zona B și Port Mol V)
- 16 linii (6,809 km)
- 43 aparate de cale
Ordinul de începere al lucrărilor a fost de 15 iunie 2022, iar durata de execuție este de 149 de zile.
De asemenea, lucrările au fost finațate de Fondul de rezervă al Guvernului României.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii