ABADL cheltuie peste 28 de milioane de lei pentru supervizarea lucrărilor din proiectul „Reducerea eroziunii costiere“ (document)
ABADL cheltuie peste 28 de milioane de lei pentru supervizarea lucrărilor din proiectul „Reducerea eroziunii
04 Feb, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2985
Marime text
Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea - Litoral va scoate din conturi circa 28.500.000 de lei pentru contractul „Asistenţă tehnică pentru supervizarea lucrărilor din cadrul proiectului Reducerea eroziunii costiere - Faza II (2014-2020)“.
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data 15.03.2019, ora 15.00, urmând să fie deschise în aceeaşi zi. Durata contractului, a concesiunii, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziţii este de 72 de luni. Ofertanţii vor demonstra o medie a cifrei anuale de afaceri din ultimii trei ani (2015, 2016, 2017) care trebuie să fie mai mare sau egală cu 57.000.000 de lei.
Obiectivul general al acestui contract este de a asigura servicii de asistenţă tehnică pentru supervizarea de lucrări pe perioada de execuţie (ex. activităţi specifice de supervizare în faza pre-construcţie, în perioada de mobilizare a antreprenorilor de lucrări, perioada de execuţie, de recepţie la terminarea lucrărilor, în perioada de notificare a defectelor şi la finalizarea contractelor de lucrări), asigurând în acelaşi timp respectarea standardelor din legislaţia naţională şi europeană privind execuţia lucrărilor şi protecţia mediului. Prezentul contract are ca scop acordarea serviciilor de asistenţă tehnică pentru supervizarea execuţiei lucrărilor de către consultant, aferente contractelor de lucrări, pentru zonele Stăvilare (Edighiol şi Periboina), Mamaia, Tomis - Casino, Agigea, Eforie, Costineşti, Olimp, Jupiter-Neptun, Mangalia-Saturn, Balta Magalia-Venus-Aurora şi 2 Mai.
Obiectivele specifice prezentului contract sunt: supervizarea lucrărilor pentru implementarea în bune condiţii a contractelor de lucrări propuse în cadrul proiectului, din punctul de vedere al calităţii, al costurilor şi al perioadei de timp, cu respectarea condiţiilor din contracte şi a prevederilor legale privind calitatea lucrărilor; preluarea şi îndeplinirea de către prestator a obligaţiilor conform Legii 10/1995 privind calitatea lucrărilor în construcţii (cu modificările şi completările ulterioare), pe parcursul derulării lucrărilor menţionate în contractele de lucrări şi ulterior în perioada de notificare a defectelor.
Asigurarea unei metodologii coerente şi transparente de adaptare a cerinţelor Legii 10/995 la cerinţele şi obligaţiile prescrise prin contractele de lucrări; asigurarea condiţiilor necesare pentru derularea în bune condiţii a execuţiei lucrărilor, pe durata contractului de servicii prestatorul îndeplinindu-şi responsabilităţile care îi revin conform delegării atribuite de autoritatea contractantă, aceasta din urmă îndeplinindu-şi responsabilităţile care îi revin, conform prevederilor legislaţiei în vigoare şi prevederilor contractelor de lucrări încheiate cu antreprenorii; asistenţă tehnică pe întreaga durată de derulare a contractului de servicii privind implementarea lucrărilor şi perioada de notificare a defectelor.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Hristu Uzun - director, Adrian Chera - director tehnic ELH, Adela Mihalcea - director economic, Nela Ene - director Tehnic DI, Andra Mihaela Negoi - ANAR, Stelica Hagi, Rodica Tistea, George Dămcaliu, Anca Lungu - serviciu UIP, Constantin Sava, Mirella Oancea – Biroul Achiziţii, Anamaria Balan, Gabriela Constantinescu - Compartimentul Juridic.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data 15.03.2019, ora 15.00, urmând să fie deschise în aceeaşi zi. Durata contractului, a concesiunii, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziţii este de 72 de luni. Ofertanţii vor demonstra o medie a cifrei anuale de afaceri din ultimii trei ani (2015, 2016, 2017) care trebuie să fie mai mare sau egală cu 57.000.000 de lei.
Obiectivul general al acestui contract este de a asigura servicii de asistenţă tehnică pentru supervizarea de lucrări pe perioada de execuţie (ex. activităţi specifice de supervizare în faza pre-construcţie, în perioada de mobilizare a antreprenorilor de lucrări, perioada de execuţie, de recepţie la terminarea lucrărilor, în perioada de notificare a defectelor şi la finalizarea contractelor de lucrări), asigurând în acelaşi timp respectarea standardelor din legislaţia naţională şi europeană privind execuţia lucrărilor şi protecţia mediului. Prezentul contract are ca scop acordarea serviciilor de asistenţă tehnică pentru supervizarea execuţiei lucrărilor de către consultant, aferente contractelor de lucrări, pentru zonele Stăvilare (Edighiol şi Periboina), Mamaia, Tomis - Casino, Agigea, Eforie, Costineşti, Olimp, Jupiter-Neptun, Mangalia-Saturn, Balta Magalia-Venus-Aurora şi 2 Mai.
Obiectivele specifice prezentului contract sunt: supervizarea lucrărilor pentru implementarea în bune condiţii a contractelor de lucrări propuse în cadrul proiectului, din punctul de vedere al calităţii, al costurilor şi al perioadei de timp, cu respectarea condiţiilor din contracte şi a prevederilor legale privind calitatea lucrărilor; preluarea şi îndeplinirea de către prestator a obligaţiilor conform Legii 10/1995 privind calitatea lucrărilor în construcţii (cu modificările şi completările ulterioare), pe parcursul derulării lucrărilor menţionate în contractele de lucrări şi ulterior în perioada de notificare a defectelor.
Asigurarea unei metodologii coerente şi transparente de adaptare a cerinţelor Legii 10/995 la cerinţele şi obligaţiile prescrise prin contractele de lucrări; asigurarea condiţiilor necesare pentru derularea în bune condiţii a execuţiei lucrărilor, pe durata contractului de servicii prestatorul îndeplinindu-şi responsabilităţile care îi revin conform delegării atribuite de autoritatea contractantă, aceasta din urmă îndeplinindu-şi responsabilităţile care îi revin, conform prevederilor legislaţiei în vigoare şi prevederilor contractelor de lucrări încheiate cu antreprenorii; asistenţă tehnică pe întreaga durată de derulare a contractului de servicii privind implementarea lucrărilor şi perioada de notificare a defectelor.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Hristu Uzun - director, Adrian Chera - director tehnic ELH, Adela Mihalcea - director economic, Nela Ene - director Tehnic DI, Andra Mihaela Negoi - ANAR, Stelica Hagi, Rodica Tistea, George Dămcaliu, Anca Lungu - serviciu UIP, Constantin Sava, Mirella Oancea – Biroul Achiziţii, Anamaria Balan, Gabriela Constantinescu - Compartimentul Juridic.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii