Achiziţie de peste patru milioane de lei la Aeroportul Mihail Kogălniceanu Constanţa (document)
Achiziţie de peste patru milioane de lei la Aeroportul Mihail Kogălniceanu Constanţa (document)
09 Oct, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
4495
Marime text
SN Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa SA scoate din conturi peste 4 milioane de lei pentru achiziţia de echipament aeroportuar. Valoarea estimată fără TVA a contractului „Furnizare echipamente aeroportuare“ este de 4.108.014 lei.
Contractul este compus din patru loturi: lot 1 - un autobuz pasageri, lot 2 - o scară pasageri autopropulsată acoperită, lot 3 - o sursă de energie GPU şi lot 4 - un cap tractor cu lamă. Ofertele pot fi depuse până pe 6.11.2017, ora 16.00. Acestea vor fi deschise pe data de 29.11.2017, ora 18.00.
Pentru lotul 1, valoarea garanţiei de participare este de 20.900 de lei, pentru lotul 2, de 5.900 de lei, pentru lotul 3, de 2.700 de lei, iar pentru lotul 4, de 11.500 lei. Perioada de valabilitate a garanţiei de participare este egală cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul-limită de primire a ofertelor. Cuantumul garanţiei de bună execuţie este de 10% din preţul contractului fără TVA. Garanţia de bună execuţie se va constitui în termen de cinci zile lucrătoare de la data semnării contractului de furnizare.
director tehnic - Gheorghe Zamani, director dezvoltare - Constantin Teodorescu, director operaţional - Nicuşor Suţă, director Resurse Umane şi Juridic - Irina-Petronela Şargu şi membrii AGA Ion Trocaru, Mihai George Dionisie, Ramona Zena Petcu, Călin Adrian Meteş.
În secţiunea „Documente“ a ediţiei online puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.
Contractul este compus din patru loturi: lot 1 - un autobuz pasageri, lot 2 - o scară pasageri autopropulsată acoperită, lot 3 - o sursă de energie GPU şi lot 4 - un cap tractor cu lamă. Ofertele pot fi depuse până pe 6.11.2017, ora 16.00. Acestea vor fi deschise pe data de 29.11.2017, ora 18.00.
Pentru lotul 1, valoarea garanţiei de participare este de 20.900 de lei, pentru lotul 2, de 5.900 de lei, pentru lotul 3, de 2.700 de lei, iar pentru lotul 4, de 11.500 lei. Perioada de valabilitate a garanţiei de participare este egală cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul-limită de primire a ofertelor. Cuantumul garanţiei de bună execuţie este de 10% din preţul contractului fără TVA. Garanţia de bună execuţie se va constitui în termen de cinci zile lucrătoare de la data semnării contractului de furnizare.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de atribuirea contractului, sunt: director general - Bogdan Ionuţ Artagea, director economic - Horia Mihail Acatrinei,director tehnic - Gheorghe Zamani, director dezvoltare - Constantin Teodorescu, director operaţional - Nicuşor Suţă, director Resurse Umane şi Juridic - Irina-Petronela Şargu şi membrii AGA Ion Trocaru, Mihai George Dionisie, Ramona Zena Petcu, Călin Adrian Meteş.
Condiţii pentru ofertanţi
Operatorii economici care depun oferte trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, din care să reiasă că sunt legal constituiţi, că nu se află în niciuna dintre situaţiile de anulare a constituirii, precum şi faptul că au capacitatea profesională de a realiza activităţile ce fac obiectul contractului. De asemenea, vor demonstra că deţin certificat de autorizare AACR ca agenţi aeronautici autorizaţi pentru distribuţie echipamente speciale pentru activităţi aeroportuare. În plus, vor prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi.În secţiunea „Documente“ a ediţiei online puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii