Achiziţie de un milion de lei la Administraţia Bazinală de Apa Dobrogea - Litoral. Iată ce se cumpără! (document)
Achiziţie de un milion de lei la Administraţia Bazinală de Apa Dobrogea - Litoral. Iată ce se cumpără! (document)Administraţia Bazinală de Apa Dobrogea - Litoral cumpără un buldozer pentru care va achita circa un milion de lei. Ofertele de participare la această licitaţie pot fi depuse până pe data de 14 septembrie 2018, ora 15.00, urmând să fie deschise în aceeaşi zi. Perioada de garanţie acordată pentru utilaj va fi de 12 luni de la data livrării. De asemenea, furnizorul va acorda service şi piese de schimb, atât pe perioada garanţei, cât şi pe perioada post garanţie.
Responsabili de atribuirea procedurii
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt următoarele: Hristu Uzun - director, Adrian Chera - director tehnic ELH, Adela Mihalcea - director economic, Paul Cononov - director SGA Tulcea, Constantin Lefter - inginer-şef SGA Tulcea, Daniel Colesnicencu - şef formaţie UTMT SGA Tulcea, Ştefan Demente - şef sistem SGA Tulcea, Daniel Costencu - şef compartiment IT SGA Tulcea, Constanţa Butuc - şef laborator SGA Tulcea, Gabriela Constantinescu, Chiraţa Tararache - Compartiment Juridic, Constantin Sava - şef Birou Achiziţii, Luiza Fraţilă, Aura Lavru - Birou Achiziţii, Mihai Toader - formaţia Service, Viorel Iacob - Compartiment Mecano Energetic, Steliana Palosi - Control Financiar Preventiv.
Date din contract
Furnizorul va face dovada constituiri garanţiei de bună execuţie în cel mult 5 zile lucrătoare de la data încheierii contractului. Achizitorul se obligă să elibereze garanţia de participare numai după semnarea contractului de servicii de către ambele părţi şi după ce furnizorul face dovada constituirii garanţiei de bună execuţie. De asemenea, achizitorul are dreptul de a emite pretenţii asupra garanţiei de bună execuţie, în limita prejudiciului creat, dacă furnizorul nu îşi execută, execută cu întârziere sau execută necorespunzător obligaţiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretenţii asupra garanţiei de bună execuţie, achizitorul are obligaţia de a notifica acest lucru furnizorului, precizând totodată obligaţiile care nu au fost respectate.
În situaţia executării garanţiei de bună execuţie, parţial sau total, furnizorul are obligaţia de a reîntregi garanţia de bună execuţie în cauză, raportat la restul rămas de executat, în termen de 5 zile lucrătoare de la data notificării emise de achizitor. Furnizorul are obligaţia de a asigura complet produsele furnizate prin contract împotriva pierderii sau deteriorării neprevăzute la fabricare, transport, depozitare şi livrare, în funcţie de termenul comercial de livrare convenit. Pe lângă furnizarea efectivă a produselor, furnizorul are obligaţia de a presta şi serviciile accesorii furnizării produselor, fără a modifica preţul contractului. Furnizorul are obligaţia de a presta serviciile, pentru perioada de timp convenită, cu condiţia ca aceste servicii să nu elibereze furnizorul de nicio obligaţie de garanţie asumată prin contract.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp