Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
00:47 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Achiziţie la CN APMC pentru modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea siguranţei navigaţiei în Portul Constanţa (document)

ro

31 Jul, 2019 00:00 2682 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Sistem hidrografic (inclusiv navă de cercetare) - Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor şenalelor şi bazinelor şi a siguranţei navigaţiei în Portul Constanţa“, în valoare estimată de 4.641.958 de lei.
 
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 29.08.2019, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Cuantumul garanţiei de participare este de 46.419 lei, iar al garanţiei de bună execuţie, de 5% din preţul contractului fără TVA.
 
Ofertantul va face dovada că a livrat şi a pus în funcţiune cel puţin unul dintre produsele: sisteme hidrografice/nave de cercetare sau similar în ultimii 3 ani, raportat la data-limită de depunere a ofertei, în valoare cumulată de cel puţin 4.000.000 de lei la nivelul unuia sau mai multor contracte. Achiziţia va cuprinde următoarele componente: navă pe care se vor monta toate echipamentele hidrografice şi auxiliare pentru planificarea şi urmărirea lucrărilor de dragaj, cât şi pentru monitorizarea în permanenţă a adâncimilor în bazinele porturilor maritime; sistem hidrografic compus din sonda multifascicul şi echipamente auxiliare pentru investigaţii hidrografice ce va permite cercetarea batrimetrică în toate zonele de responsabilitate ale CN APM SA Constanţa, în acvatoriile porturilor maritime şi zonele costiere şi de radă, cu adâncimi de maximum 100 m; sistemul va permite de asemenea şi inspecţii hidroacustice detaliate ale zonelor imerse de chei şi ale construcţiilor hidrotehnice imerse; pachet software pentru achiziţia, prelucrarea datelor şi calcul de volume. Durata de livrare a achiziţiilor este de 9 luni, iar durata de garanţie pentru navă este de maximum 2 ani, pentru echipamente şi instalaţii (inclusiv sistem hidrografic) - de maximum 3 ani.
 

Responsabili de atribuirea procedurii publice

 
Persoanele ce deţin funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul entităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Şerban Daniela - director general, Pascu Bogdan - director general adjunct, Maria Mergiu - director economic, Patrichi Teodor - director Direcţia Exploatare, Hanganu Ciprian - director coordonator, Tomescu Ion - director Direcţia Tehnică, Crăciun Mădălin Alexandru - director Direcţia Comercială, Ifimov Otilia - şef Departament Achiziţii Publice, Pepi Tanase Iulian - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - şef Sucursala Energetică Port Constanţa, Niculescu Daniel - şef Sucursala de Servicii Port Constanţa, Banias Emil Sorin - şef Sucursala Nave Tehnice Port Constanţa, Moldoveanu Antoniela - Serviciu Tehnic Reparaţii-secretar CTE, Bola Laura Valentina - Serviciu Tehnic reparaţii - secretar CTE (rezervă), Gămalan Nicoleta Adina - şef Birou Control Financiar Preventiv, Cristian Mihai Toma - Departament Achiziţii Publice, Ioana Blănuţă - şef CNTD, dar şi administratorii Murgeanu Gabriela, Tivilichi Nicolae Dan, Petraşcu Elena, Burlacu Mircea, Bătrincă Ghiorghe, Naftali Daniel-Adrian.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii