Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
02:53 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Achiziţii de aproape jumătate de milion de lei la SPITVBL Constanţa (document)

ro

08 May, 2017 00:00 2878 Marime text
Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local (SPITVBL) Constanţa cumpără echipamente IT în valoare de 449.655 de lei.
 
Ofertele pot fi depuse până pe data de 12.06.2017, ora 16.00, acestea urmând să fie evaluate până pe 7.07.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 4.496,55 de lei. Operatorii economici care depun oferte vor prezenta cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, respectiv 2014, 2015 şi 2016, care trebuie să fie cel puţin egală cu valoarea de 899.310 lei fără TVA.
 
Potrivit anunţului de participare numărul 175182/05.05.2017, publicat pe licitatiapublica.ro, printre achiziţiile pe care le va face Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa se numără: 40 de monitoare de calculator; două servere rackabile, trei imprimante laser monocrom model A; zece imprimante laser monocrom model B; zece scannere informatice; zece sisteme all in one; un rack 48 de unităţi; un server network attached storage; opt copiatoare color A3; un pachet upgrade antivirus. Acesta din urmă va cuprinde: upgrade antivirus de la Bitdefender Small Office Security, la versiunea Bitdefender Gravity Zone Advanced Business Security, pentru 250 de staţii de lucru, licenţă antivirus Bitdefender Gravity Zone Advanced Business Security pentru 50 de staţii de lucru.
 
La acestea se adaugă consumabilele, respectiv cartuşe de tonere aferente tipurilor de imprimante şi copiatoare astfel: şase tonere imprimantă laser monocrom, model A; 20 de tonere imprimantă laser monocrom, model B; 16 tonere copiator monocrom A3.

Responsabili de atribuirea contractului

Autoritatea contractantă precizează că persoanele ce deţin funcţii de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt următoarele: Virginia Uzun - director executiv, Carmen Aurelia Tatu - director executiv adjunct, Mariana Pirleală - şef Serviciul Financiar - Contabilitate, Loredana Anca Gorgovan - inspector Serviciul Financiar - Contabilitate, Daniela Iovu - şef Serviciul Achiziţii Publice, Andreea Veronica Ocheşel - consilier juridic Serviciul Achiziţii Publice, Bogdan Nuţu - şef Serviciul Informatizare, Sorin Iulian Mitrica - inspector Serviciul Informatizare.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii