Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
21:26 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Achiziţii de peste 1,3 milioane de euro Confort Urban SRL va schimba indicatoare rutiere şi sisteme de semnalizare, dar şi separatoare de sens (document)

ro

18 Apr, 2018 00:00 3328 Marime text
Confort Urban SRL anunţă că va achiziţiona indicatoare rutiere şi sisteme de semnalizare şi siguranţă rutieră, dar şi separatoare de sens.
 
În acest sens, va fi organizată o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Indicatoare rutiere şi sisteme de semnalizare şi siguranţă rutieră (lot 1) şi separatoare de sens (lot 2)“, în valoare estimată de 6.165.424 de lei (1.323.933,09 euro). Potrivit caietului de sarcini, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pentru o durată de trei ani.
 
Achiziţia indicatoarelor rutiere şi a sistemelor de semnalizare şi siguranţă rutieră este necesară din cauza stării de degradare a indicatoarelor existente şi a noilor sistematizări ce urmează a fi implementate conform programului de întreţinere al Municipiului Constanţa. Conform caietului de sarcini, se doreşte achiziţia de indicatoare rutiere, stâlpi de susţinere indicatoare rutiere, butoni rutieri, indicatoare stradale, con dirijare, parapet din material plastic, stâlpi lamelari ghidare, bolarzi sferici delimitare şi protecţie. Pe parcursul celor trei ani ai acordului-cadru vor fi încheiate trei contracte subsecvente, la fiecare 12 luni.
 
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 21.05.2018, ora 16.00. Ofertele vor fi deschise pe data de 22.05.2018, ora 18.00. Pentru lotul 1 - achiziţia de indicatoare rutiere şi sisteme de semnalizare şi siguranţă rutieră -, garanţia de participare este de 24.100 de lei, iar pentru lotul 2 - achiziţia de separatoare de sens - de 1.200 de lei.
 

Responsabili de atribuirea procedurii

 
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante implicate în procedura de achiziţie publică sunt: Rădulescu Claudiu-George - preşedinte al Consiliului de Administraţie, director tehnic, Darea Daniel - membru în CA, Vlad Elena - membru în CA, Frigioiu Marcela-Mariana - membru în CA, Andrei Constantin-Florian - membru în CA/director general, Mărgărit Brânduşa Mădălina - director economic/membru comisie, Drăghici Ana Cristina - economist viză CFP, Căpăţână Adrian - şef Biroul de Sistematizare şi Siguranţă Rutieră/membru comisie, Stanca Nelu - şef Aprovizionare/membru comisie, Vodă Monica - şef Biroul Achiziţii/membru comisie, Andrei Lucia - şef Serviciul Tehnic - rezervă preşedinte comisie, Cobzaru Laura - inginer achiziţii publice - membru de rezervă al comisiei, Raican Alexandra - membru de rezervă al comisiei.
 

Condiţii pentru ofertanţi

 
Societăţile ofertante trebuie să demonstreze o valoare medie a cifrei de afaceri anuale globale pentru anii 2014, 2015 şi 2016 de cel puţin 2.411.000 de lei pentru lotul 1 şi 121.000 de lei pentru lotul 2. Ofertantul trebuie să facă dovada faptului că a furnizat, în ultimii trei ani, produse similare în valoare cumulată de minimum 2.411.000 de lei pentru lotul 1 şi 121.000 de lei pentru lotul 2.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii