Achiziții noi la Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța SA (document)
Achiziții noi la Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța SA (document)
25 Aug, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2628
Marime text
Societatea Națională Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu - Constanța SA anunță organizarea și desfășurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Furnizare autovehicule pe loturi: Lot 1 furnizare autoutilitară (1 bucată), Lot 2 - Furnizare autoutilitară (1 bucată) și Lot 3 - Furnizare microbuz (1 bucată)“.
Valoarea estimata fără TVA a contractului este de 478.150 lei din care: Lot1 - 130.930 lei fără TVA, lot 2 - 149.742 lei fără TVA, Lot 3 - 197.478 lei fără TVA. Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse până pe data de 03.09.2018, ora 15.00. Acestea vor fi deschise în aceeași zi. Cuantumul garanției de participare este de 1.309,3 lei pentru lotul 1, 1.497,42 lei pentru lotul 2 și 1.974,78 lei pentru lotul 3. Ofertanții vor prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 3 ani, cu indicarea valorilor, datelor și a beneficiarilor publici sau privați. De asemenea, ofertanții vor demonstra experiența în activități având ca obiect furnizarea de produse similare din punct de vedere al complexității cu cea care face obiectul achiziției.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la acesta licitație.
Valoarea estimata fără TVA a contractului este de 478.150 lei din care: Lot1 - 130.930 lei fără TVA, lot 2 - 149.742 lei fără TVA, Lot 3 - 197.478 lei fără TVA. Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse până pe data de 03.09.2018, ora 15.00. Acestea vor fi deschise în aceeași zi. Cuantumul garanției de participare este de 1.309,3 lei pentru lotul 1, 1.497,42 lei pentru lotul 2 și 1.974,78 lei pentru lotul 3. Ofertanții vor prezenta lista principalelor livrări de produse efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 3 ani, cu indicarea valorilor, datelor și a beneficiarilor publici sau privați. De asemenea, ofertanții vor demonstra experiența în activități având ca obiect furnizarea de produse similare din punct de vedere al complexității cu cea care face obiectul achiziției.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante, responsabile de organizarea, desfășurarea și atribuirea procedurii publice, sunt: director general - Bogdan Ionuț Artagea, director economic - Horia Mihail Acatrinei, director tehnic - Gheorghe Zamani, director Dezvoltare - Anca Moldoveanu, director Operațional –Nicușor Șuță, director Resurse Umane și Juridic -Irina-Petronela Sargu, responsabil Control Financiar Preventiv - Simona-Liliana Sinorchian, membrii AGA: Mihail-Victor Ionescu - reprezentant MT, Ramona Zena Petcu - reprezentant Consiliul Judetean Constanța, Călin Adrian Meteș - reprezentant SC Fondul Proprietatea SA. La aceștia se adaugă membrii Consiliului de administrație: Razvan-Alexandru Radu - președinte CA, Eugen Marin - viceprețedinte CA, Mirela-Florența Matichescu, Voicu Cheța, Sanda Andreea Bota, Florentina Ciordaș, Marian Irimia.În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la acesta licitație.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii